וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עוסמאן דראמה נחת להתרשמות, שון וייסמן עשוי לעזוב

13.5.2019 / 12:40

שחקן הכנף הצרפתי (26) הואשם בעבר באיטליה בגניבת ארנק ותקיפת טרנסקסואל. החלוץ בשיחות עם קבוצות מאוסטריה וקפריסין

צילום וידאו: לירון מולדובן, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי חיפה הודיעה היום (שני) ששחקן הכנף הצרפתי-מאלי, עוסמאן דראמה, נחת להתרשמות. דראמה בן ה-26 הגיע בהמלצת מחלקת הסקאוטינג של הירוקים והוא יבחן וינסה להרשים את המאמן מרקו בלבול.

דראמה צפוי לסיים את חוזהו בבלננשש הפורטוגלית, בה רשם העונה רק שש הופעות - כולן כמחליף. הוא גדל במחלקת הנוער של גנגאן ואחר כך עבר לפאדובה האיטלקית. בשנים האחרונות שיחק גם בלצ'ה, אסקולי ו-ונציה האיטלקיות. ב-2013 הוא חתם בקבוצת המילואים של ספורטינג ליסבון ואף רשם הופעה אחת קצרה במדי הקבוצה הראשונה במשחק גביע (בו גם כבש). לדראמה 40 הופעות בליגה הבכירה בפורטוגל ו-40 הופעות בליגת המשנה באיטליה. במדי קבוצת המילואים של ספורטינג ליסבון הוא כבש 11 שערים ב-59 משחקים בליגה השנייה בפורטוגל.

לדראמה יש גם היסטוריה של הסתבכות עם החוק וב-2013 הוא הושעה מלצ'ה אחרי תקרית אלימה שבגינה נעצר על ידי המשטרה. השחקן שכר את שירותיה של זונה ניגרית, אבל לאחר מכן גילה שאין לו כסף מזומן לשלם לה. באיטליה דווח אז: "שחקן לצ'ה הואשם ביום שני בגניבת ארנק ותקיפה. דראמה סיכם שבמקום לשלם לזונה בכסף תמורת הסקס, הוא ייתן לה את מכשיר האייפון 5 שלו. אבל אז הוא ברח על גבי אופניים וחברה הטרנסקסואל של הזונה הניגרית רדף אחריו. המשטרה הגישה נגד דראמה כתב אישום בחשד לפגיעה בטרנסקסואל ובגניבת הארנק שלו".

עוד בנושא:

מנחם קורצקי ממשיך בהפועל רעננה: "בטוחים שיצעיד את הקבוצה להישגים"
אולי באמת הכול אפשרי: גיבורי ההישארות של מ.ס. אשדוד
הבונוס של מחזיקת הגביע: תתחיל בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית

נבחן מכבי חיפה עוסמאן דראמה. GettyImages
עשוי לחתום במכבי חיפה. עוסמאן דראמה/GettyImages

מי שעשוי לעזוב את הקבוצה בקיץ הוא שון וויסמן. נציגיו של השחקן מחפשים עבורו קבוצות ונמצאים בשיחות עם קבוצות מאוסטריה ומקפריסין, כאשר למרות הצעה של מכבי חיפה, השחקן עשוי לצאת בכל זאת לאחת משתי הליגות האלו. במועדון מקווים לנצח היום את הפועל חדרה ולהבטיח מעשית את המקום באירופה, כאשר ההערכה היא שבשבוע הקרוב ייתכן שתיסגר עסקת השאלתו של קרים פריי לעונה נוספת.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully