וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס סירב להתראיין: "ראינו תקריות שלא קשורות לכדורסל, היכו את הפיזיותרפיסט שלנו"

12.5.2019 / 23:48

מאמן מכבי תל אביב כעס על המשחק האגרסיבי של האדומים ("עברנו להיאבקות") והתייחס גם להרחקה של קיין: "יורקים על שחקן שבא לקחת כדור"

one

צפו בתקציר הדרבי הסוער

זה היה קשה, מתיש אבל בסופו של ערב דרמטי מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 76:85 בדרבי הגדול והבטיחה את המקום הראשון בסוף העונה הסדירה. האדומים הצליחו לכפות הארכה עם ריצת 0:13 בדקות האחרונות וסל על הבאזר של גינת, אבל קלויארו והחבר'ה בצהוב התעלו בהארכה והבטיחו את הניצחון, כשהם מנצלים את העייפות של היריבה באדום. כמו בדרבי הקודם, גם הפעם דיאנדרה קיין התעמת עם האוהדים האדומים שהתגרו בו והשופטים בתגובה הרחיקו אותו מהפרקט כבר ברבע הראשון. במכבי תל אביב כעסו מאוד והמאמן יאניס ספרופולוס סירב לענות על שאלות בשל האווירה האלימה, היריקות והמכה לפיזיותרפיסט. תחת זאת, הוא ומייקל רול מסרו הצהרות ועזבו את עמדת הראיונות.

מייקל רול מכבי תל אביב. מגד גוזני
המצטיין בצהוב. מייקל רול/מגד גוזני

ספרופולוס אמר בזעם בסיום: "אני רוצה לברך את השחקנים שלנו על הניצחון, כל עוד שיחקנו כדורסל הראינו שאנחנו הקבוצה היותר טובה על המגרש. היינו תמיד ביתרון מהמחצית הראשונה, הובלנו כבר ב-13 הפרש, ואחרי זה המשחק עבר להיאבקות והגענו להארכה, ואז הראינו אופי, חזרנו לשחק כדורסל. לפני הארכה חזרנו לפוקוס, ניצחנו את המשחק ובגלל זה בירכתי את השחקנים בחדר ההלבשה. היום ראינו כמה תקריות שלא קשורות לכדורסל, כמו שיורקים על שחקן שבא לקחת כדור, שמכים את הפיזיותרפיסט שלנו. בגלל זה אנחנו לא נענה על שאלות".

מייקל רול: "כולנו שיחקנו בשביל קיין, הראינו שאנחנו הקבוצה יותר טובה וניצחנו את המשחק הזה כמה פעמים".

מאמן הפועל תל אביב, דני פרנקו, אמר: "אנחנו המאמנים מחפשים לראות את המשחקים של הכדורסל היפה, האיכותי. אני לא יכול להגיד שזה היה כזה היום, או שאני שמח על הרמה של הכדורסל. יש בסופו של יום פערי רמות בין מכבי של התקופה האחרונה לבין רוב הקבוצות האחרות, ניסינו עם שיניים וציפורניים, בכל דרך לבוא ולהיות במשחק הזה. הגענו להארכה, זה היה פרס על האינטנסיביות, העקשנות, על כל מה שצריך להיות הפועל תל אביב. את הגישה הזאת אנחנו צריכים להביא לשני המשחקים הקרובים כדי להגיע לפלייאוף".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 76:85 לאחר הארכה

לכתבה המלאה
סקוטי ווילבקין מכבי תל אביב. מגד גוזני
חגג בסוף. סקוטי ווילבקין/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully