וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לואיס המילטון ניצח בגרנד פרי הספרדי ועלה לפסגת הדירוג

השליטה של מרצדס נמשכת: אלוף העולם זינק שני, אבל סיים לפני חברו ואלטרי בוטאס ומקדים אותו כעת בשבע נקודות. סבסטיאן פטל רק רביעי

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס, פורמולה 1. רויטרס
על הגובה. לואיס המילטון/רויטרס

אלוף העולם לואיס המילטון השיג הערב (ראשון) את ניצחונו השלישי בעונת 2019 בפורמולה 1 וחלף על פני ואלטרי בוטאס, חברו לקבוצת מרצדס, בדרך לפסגת דירוג הנהגים. הנהג הבריטי זינק מהמקום השני אחרי שבוטאס רשם פול פוזישן שלישי ברציפות, אבל הצליח לעקוף את חברו הפיני וגם קיבל נקודת בונוס לאחר שקבע את ההקפה המהירה במרוץ בקטלוניה.

היה זה ניצחונו ה-76 בקריירה של המילטון, אלוף העולם חמש פעמים. יתרונו בראש הדירוג עומד כעת על שבע נקודות אחרי חמישה מרוצים. בוטאס סיים כאמור שני, מקס ורשטאפן ההולנדי שלישי וסבסטיאן פטל שזינק שלישי, ירד למקום הרביעי. שותפו לקבוצת פרארי, שארל לקלר, חצה חמישי את קו הסיום.

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס (במרכז) בין מקס ורשטאפן (מימין), ואלטרי בוטאס. רויטרס
חמש פעמים רצוף במקומות 1-2. לואיס המילטון בראש הפודיום, ואלטרי בוטאס משמאל/רויטרס

המילטון אמר בסיום: "אני חייב להוריד את הכובע בפני הקבוצה המדהימה הזו. זו היסטוריה בהתהוות, עם חמש פעמים רצופות שאנחנו מסיימים במקומות 1-2. אני כל כך שמח עבור כל אחד מהם".

בוטאס הוסיף: "איבדתי את זה בפתיחה, בגלל התנהגות מוזרה של הקלאץ'. כקבוצה, עשינו דבר מדהים. השגתי כמה נקודות טובות, כל נקודה קובעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully