וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק אלפסי: "לא פשוט להחזיק קבוצה שמפסידה כל שבוע, השגנו ניצחון מתוק"

12.5.2019 / 12:16

מאמן עירוני נהריה, דיבר על התקופה הקשה של קבוצתו והאוויר שהשתחרר בעקבות הניצחון החשוב על מכבי אשדוד. "הסגל ראוי להישארות"

ONE

בווידאו: ניצחונה של עירוני נהריה 88:89 על מכבי אשדוד

האם עירוני נהריה תשלים מסע קאמבק מופלא ותישאר בליגת העל? דווקא אחרי שרשרת של שישה הפסדים רצופים, בהם אחד קריטי במיוחד לבני הרצליה, ודווקא כשנותר שבוע לסיום הסיבוב השלישי, הצליחו הסגולים לחבר בפעם הראשונה העונה שני ניצחונות רצופים - בשבוע שעבר על הפועל תל אביב ואמש (שבת) 88:89 באשדוד.

"זה ניצחון מתוק וחשוב", אמר המאמן אריק אלפסי. "אנחנו שם בשבועות האחרונים, גם בהפסדים. לא פשוט להחזיק קבוצה שמפסידה שבוע אחר שבוע. השגנו שני ניצחונות חשובים מאוד בשבוע האחרון. יש הרבה לחץ ועצבים, אבל אנחנו צריכים להאמין שאנחנו מסוגלים לעשות את זה".


עוד בנושא:

ליגת העל: עירוני נהריה ניצחה 88:89 את מכבי אשדוד והורידה את בני הרצליה למקום האחרון
ייפגשו בפלייאוף? הפועל תל אביב מארחת את מכבי תל אביב
ליגת העל: הפועל ירושלים עלתה למקום השני על חשבונה של הפועל חולון אחרי שניצחה אותה 99:108

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. אדריאן הרבשטיין
"קורא לאוהדים להגיע למשחק החשוב נגד נס ציונה". אריק אלפסי/אדריאן הרבשטיין

יריבתה של נהריה בקרב ההישרדות, בני הרצליה, תארח מחר את הפועל ירושלים - ואם לא תנצח, היא תרד למקום האחרון שמוליך לליגה הלאומית. ביום רביעי ייצאו הסגולים למשחק חוץ קריטי בנס ציונה ואחריו יארחו את מכבי תל אביב, בעוד הרצליה תתארח באילת ותארח את הפועל באר שבע.

"המשחק ביום רביעי בנס ציונה יכול להיות משחק העונה שלנו, ואני קורא לקהל לבוא בהמוניו", סיכם אלפסי. "הראינו בשני המשחקים האחרונים שיש לנו מה למכור בליגה הזאת. סגל השחקנים הזה לא שווה ירידת ליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully