וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: סבע וזהבי כבשו, גוואנגז'ו ניצחה 1:2 את טיאנג'ין

זהבי כבש ראשון (25) ועלה למקום הראשון בטבלת מלך השערים עם 9, סבע השיג את שער הניצחון אחרי ששיגר טיל אדיר לרשת בדקה ה-78. אלמוג כהן ואינגולשטאדט שוב ניצחו

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ראיון עם תומר חמד

יום נהדר לישראלים של גוואנגז'ו R&F הסינית: ערן זהבי ודיא סבע כבשו היום (ראשון) את השערים בניצחון החוץ 1:2 של קבוצתם על טיאנג'ין טיאנהאי במסגרת המחזור התשיעי בליגה הסינית. זהבי הרשית ראשון בדקה ה-25 מבישול של מוסא דמבלה, והבלגי המצוין בישל גם לסבע ששיגר טיל אדיר לרשת בדקה ה-78 כדי לקבוע את תוצאת המשחק. סון קה המחליף איזן זמנית לטיאנג'ין בדקה ה-64.

גוואנגז'ו השיגה ניצחון ליגה שלישי העונה ונותרה במקום ה-10 כשבמאזנה 11 נקודות, מרחק שש נקודות מהקו האדום. ערן זהבי העלה את מאזנו ל-9 שערים וכרגע הוא מוליך את טבלת מלך השערים של הליגה הסינית.

* אחרי שהבטיחה את האליפות, סלטיק של ניר ביטון הפסידה 2:0 לריינג'רס בחוץ באולד פירם הגדול במחזור הלפני האחרון של הליגה הסקוטית. ביטון ישב על הספסל ולא שותף, הקפטן ג'יימס טברניר (2) וסקוט ארפילד (63) כבשו לקבוצה של סטיבן ג'רארד והעניקו לה ניצחון שני העונה באולד פירם.

* ליאור רפאלוב הוחלף בתוספת הזמן ב-1:1 הביתי של אנטוורפן מול אנדרלכט. קבוצתו נותרה במקום השלישי בליגה הבלגית, בדרך לליגה האירופית.

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. אתר רשמי גוואנגז'ו R&F, אתר רשמי
מוליך את טבלת מלך השערים בסין. ערן זהבי/אתר רשמי, אתר רשמי גוואנגז'ו R&F

* אלמוג כהן שיחק 90 דקות בהרכב אינגולשטאדט, שהביסה 0:3 את דרמשטאדט ונמנעה סופית מירידה אוטומטית לליגה השלישית בזכות ניצחון רביעי רצוף. הקבוצה עדיין במקום ה-16 שמוליך למבחנים, אבל יכולה לעקוף במחזור האחרון את זנדהאוזן שמקדימה אותו בשתי נקודות בלבד. אינגולשטאדט תתארח אצל היידנהיים בשבוע הבא, ואילו זנדהאוזן תבקר אצל יאן רגנסבורג.

* מונס דאבור שיחק 90 דקות ולא כבש הפעם ב-1:2 של רד בול זלצבורג על לאסק לינץ. לדאבליסטית האוסטרית נותרו עוד שני משחקים (שטורם גראץ בחוץ וסט. פולטן בבית) וכל עוד לא יקרה משהו בלתי צפוי, דאבור יסיים שוב כמלך השערים. כרגע במאזנו 18 כיבושים ולבא אחריו יש 12. עוד לפני כן, אוסטריה וינה, חסרת אלון תורג'מן הפצוע, ניצחה 1:3 את שטורם גראץ בחוץ.

* בוריס קליימן ושובל גוזלן (82 דקות) פתחו בהרכב פראלימני, שניצחה 0:2 את פאפוס ונותרה צמודה לדוקסה שמעל הקו האדום בליגה הקפריסאית. לשתי הקבוצות 32 נקודות, אבל כרגע פראלימני יורדת בגלל הפרש שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully