וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול יציעים ריקים: פאוק סלוניקי זכתה בדאבל ראשון בתולדותיה

שער של אקפום העניק לאלופה הטרייה 0:1 על א.א.ק אתונה בגמר. כוחות הביטחון החליטו שהמשחק יתקיים ללא קהל מחשש להפרות סדר ולחיי אדם

יוטיוב

בווידאו: אוהדי פאוק סלוניקי חוגגים את האליפות לפני כמה שבועות

פאוק סלוניקי השלימה הערב (שבת) עונה מושלמת עם זכייה בגביע היווני. אחרי שזכתה באליפות ללא הפסד ליגה, הקבוצה של רזבאן לוצ'סקו גברה הערב 0:1 על א.א.ק אתונה בגמר הגביע והשלימה דאבל ראשון בתולדות המועדון.

המשחק הערב שוחק מול יציעים ריקים, רחוק מאוד מאווירה ראויה לגמר גביע. בין אוהדי הקבוצות - שתי האלופות האחרונות של יוון - שוררת מתיחות אדירה ואחרי דיונים רבים הוחלט שהמשחק יתקיים ללא קהל. צ'ובה אקפום האנגלי כבש את השער היחיד במשחק במעין חצי מספרת בדקה ה-45 וזה הספיק בשביל לחגוג בסיום. את המשחק אגב, ניהל השופט הגרמני פליקס צוואייר.

זה הגביע השלישי ברציפות של פאוק סלוניקי, אחרי שגם ב-2017 וב-2018 היא ניצחה את א.א.ק אתונה בגמר. היא מדורגת במקום הרביעי בטבלת הזכיות עם 7, כשלפניה אולימפיאקוס (27), פנאתינייקוס (18) וא.א.ק (15).

פאוק תשחק במוקדמות ליגת האלופות, כמו גם אולימפיאקוס שסיימה את העונה במקום השני. א.א.ק אתונה ואטרומיטוס ישחקו במוקדמות הליגה האירופית. אריס סלוניקי שסיימה במקום החמישי, הצטרפה אליהן בזכות העובדה שפאוק וא.א.ק עלו לגמר הגביע.

יציעים ריקים, גמר הגביע היווני, פאוק סלוניקי נגד א.א.ק אתונה 2019. רויטרס
לא אווירה של גמר גביע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully