וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב נעצר בחצי הגמר: נדאל הפסיד לציציפאס בטורניר מדריד

השור ממאיורקה ממשיך לגמגם על החימר. היווני ניצח 4:6, 6:2, 3:6 ויפגוש בגמר את נובאק דג'וקוביץ' שגבר על דומיניק תים

עריכת וידאו: מתן חדד

סטפנוס ציציפאס חולל הערב (שבת) הפתעה כשגבר על רפאל נדאל 4:6, 6:2, 3:6 בחצי גמר טורניר המאסטרס במדריד ועלה לקרב על התואר, שם הוא יפגוש מחר את נובאק דג'וקוביץ'. היווני שמדורג 9 בעולם, הפסיד לנדאל בכל שלושת המפגשים הקודמים ביניהם ואפילו לא ניצח מערכה, אבל הערב זה היה המשחק שלו.

ציציפאס שלט בקצב במערכה הראשונה ובזו השלישית, סיפק כמה חבטות מבריקות והצליח להתגבר על השור ממאיורקה באחד מהמגרשים הביתיים שלו - על המשטח האהוב עליו. נדאל שזכה במדריד 5 פעמים בעבר והופיע בגמר 8 פעמים בסך הכל, שוב הפסיד בחצי גמר של טורניר חימר - אחרי שזה קרה לו גם בברצלונה ובמונטה קרלו בחודש האחרון.

סטפנוס ציציפאס, טניסאי יווני. רויטרס
ניצחון ראשון על נדאל. ציציפאס/רויטרס

ציציפאס כאמור יפגוש את נובאק דג'וקוביץ' בגמר. הסרבי עבד קשה מאוד במשך שעתיים ועוד 23 דקות, אבל בסופו של דבר ניצח 6:7 (2), 6:7 (4) את דומיניק תים (5 בעולם) כדי להשיג את הכרטיס לגמר. דג'וקוביץ', שזכה בטורניר מדריד פעמיים בעבר (2011 ו-2016), עלה בסך הכול לגמר השני שלו השנה אחרי הזכייה באליפות אוסטרליה ולגמר מאסטרס בפעם ה-48 בקריירה המפוארת שלו. אם ינצח גם בגמר, הוא יזכה בתואר המאסטרס ה-33 שלו וישתווה לרפאל נדאל.

במערכה הראשונה שני השחקנים השיגו שבירה אחת כל אחד והכול הוכרע בשובר השוויון, שם דג'וקוביץ' התעלה וסגר עניין עם 2:7. המערכה השנייה הייתה דרמטית יותר. תים שבר ועלה ל-2:4, דג'וקוביץ' שבר בחזרה ואיזן ל-4:4. ב-5:5 הצליח נולה להשיג שבירה נוספת ועלה ל-5:6, אבל דווקא אז הוא נשבר שוב ואז התאושש וסגר עניין עם 4:7 בשובר השוויון.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
דג'וקוביץ' חוגג בתום משחק קשה מאוד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully