וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה: המארחת בהרכב החזק ביותר, גיל כהן צפוי לחזור

11.5.2019 / 18:00

דריכות רבה אצל המדורגת לפני אחרונה, שקיבלה בחזרה את הפצועים ומקווה להשלים את מסע ההיחלצות שלה עם ניצחון נוסף (א', 20:30, ספ' 2)

מחזור 33הסתיים12/05/2019
מ.ס. אשדוד
  • חטאב (9)
0
    הפועל חיפה
    צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

    בווידאו: יוסי בניון לאחר משחק הפרישה

    מ.ס. אשדוד

    12 נקודות מ-15 האחרונות החזירו את מ.ס. אשדוד לחיים אחרי שרבים ראו בה יורדת בטוחה, ומחר (ראשון, 20:30, ספורט 2) היא תנסה להשלים את מסע ההיחלצות המרשים שלה ולנצח גם את הפועל חיפה, בתקווה לקבל עזרה מבני סכנין או הפועל תל אביב המשחקים המקבילים. אשדוד תערוך את האימון המסכם עם צאת השבת, כשעל פי האימון בשישי, מרבית הפצועים חזרו להתאמן ויהיו כשירים. משה אוחיון ואבי בוחבוט יוכלו להשתמש בהרכב החזק ביותר, וגם המגן השמאלי גיל כהן אמור לחזור ולפתוח במקום אביב סולומון. דין דוד ימשיך בחוד, רומן הבראן ושגיב יחזקאל יתמכו בו מהאגפים.

    דין דוד שחקן מ.ס. אשדוד. יוסי ציפקיס
    ימשיך לכבוש? דין דוד/יוסי ציפקיס

    הפועל חיפה

    אחרי התבוסה 3:0 למכבי פתח תקוה, הפועל חיפה פוגשת עוד קבוצה שנלחמת על חייה והפעם מקווה לתקן את הרושם. המאמן חיים סילבס אמר לקראת המשחק: "הפועל חיפה תגיע כדי לנצח את המשחק עבורה. הפועל חיפה מתעסקת רק בעמצה וברצונות שלה, בלי קשר למעורבות של המשחק ולחשיבותו. אני רוצה לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר. עשינו שבוע הכנה מדוקדק כדי להגיע מוכנים למאבק קשה מול קבוצה שנמצאת במומנטום חיובי. נעשה הכול כדי לחזור עם הנקודות ולצאת לפגרה במצב רוח טוב כמו שכולנו רוצים". ריקי מיטרבסקי, ראדו גנסארי ובן אז'ובל חוזרים לסגל אחרי עונש הצהובים ואמורים לפתוח, כשנס זמיר או מתן חוזז יפנו מקום לאז'ובל בחלק הקדמי. אלמוג בוזגלו יקווה לקבל דקות ראשונות אחרי החזרה מהפציעה. שון גולדברג ועידן שמש הפצועים ימשיכו להיעדר.

    שחקן הפועל חיפה, בן אז'ובל. יוסי ציפקיס
    יכול להוריד את אשדוד. בן אז'ובל/יוסי ציפקיס

    טריוויה

    * כדי להימנע מירידת ליגה (שלוש שנים אחרי הירידה הקודמת ו-20 שנה אחרי האיחוד) מ.ס. אשדוד חייבת לנצח ולקוות למעידה של עירוני קרית שמונה או הפסד של מכבי פתח תקוה.

    * 43 משחקים היו עד היום בין הקבוצות במסגרת הליגה הבכירה. המאזן: 12:17 למ.ס. אשדוד בניצחונות ועוד 14 תוצאות תיקו.

    * הפועל חיפה לא הפסידה בחמשת הביקורים האחרונים שלה באצטדיון הי"א (שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו) כשהניצחון הביתי האחרון של אשדוד היה 1:4 באפריל 2014.

    * מ.ס. אשדוד ניצחה בארבעה מחמשת משחקיה האחרונים, בעוד הפועל חיפה ניצחה רק פעם אחת ב-13 מחזורים ולא כבשה בשמונה מהם.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully