וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בתולדותיה: מכבי פתח תקוה זכתה באליפות ליגת העל לנוער

הקבוצה של נאור ותמיר לוזון הביסה 1:4 את הפועל תל אביב והבטיחה את התואר. אבי לוזון דמע בסיום: "זה יום חג, אני שמח ומאושר"

שחקני מחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה חוגגים אליפות. שחר גרוס, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
שחקני מכבי פתח תקוה מניפים את הצלחת/אתר רשמי, שחר גרוס, ההתאחדות לכדורגל

היסטוריה בליגת העל לנוער: מכבי פתח תקוה הוכתרה היום (שבת) לאלופה בפעם הראשונה בתולדותיה אחרי שהביסה 1:4 את הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-29, המחזור הלפני אחרון של העונה. הקבוצה של נאור ותמיר לוזון הרשימה והוליכה לאורך רוב העונה את הטבלה, והפכה לקבוצה הראשונה שאינה מכבי חיפה או מכבי תל אביב שזוכה באליפות מאז עונת 2007/08 - האחרונה שעשתה זאת הייתה בית"ר ירושלים. עמנואל מאווידה (7, 65), ארד בר (34) ודן כדורי (88) כבשו לפתח תקוה והפכו אחרי שער מוקדם של אושר דוידה (3).

אבי לוזון הנרגש דמע ואמר בסיום: "לפני 30 שנה, שלקחתי את המועדון הזה, היו לנו 50 ילדים בבית ספר לכדורגל. עד שנת 2000 קיבלנו בראש בכל דרבי, אבל המשכנו לעבוד קשה. ב-20 שנה האחרונות בנינו פה אימפריה. מחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה היא המחלקה מספר 1 שחקנים לייצוא שחקני כדורגל לליגת העל, וגם לחו"ל. הרבה שחקנים שאנחנו ייצרנו כמו מנור סולומון, עומר דמארי, טל בן חיים, עומר גולן וגל אלברמן הגיעו לרמות הגבוהות באירופה. גם בקבוצות הנוער הנוכחית יש הרבה מאוד שחקנים שיככבו במכבי פתח תקוה וגם ימשיך הלאה. זה יום חג לכל אוהדי מכבי פתח תקוה ולכל מי שאוהב את הכדורגל היפה. אני שמח ומאושר. הצוות עשה פה עבודת קודש, הכי מגיע להם בעולם".

משה זוארץ, יו"ר ההתאחדות הוסיף: "ברכות לקבוצת הנוער של מכבי פתח תקוה על הזכייה ההיסטורית בתואר האליפות באופן כה מרשים. מכבי פתח תקוה מצטיינת בגילי הילדים והנוער לאורך שנים והזכייה באליפות היא פרס ראוי עבור כל העוסקים במלאכה: בעלים, צוות מקצועי וניהולי, שחקנים וכמובן הורי השחקנים והאוהדים. אני מאמין גדול באיכות השחקנים הצעירים שצומחים כאן ובכך שהם יהיו חלק מרכזי בעתיד המבטיח של הכדורגל הישראלי. ההתאחדות תמשיך לפעול יחד עם המועדונים בכל הדרכים כדי לטפח את הדור הצעיר ולחזק את הבסיס החיוני כל כך לצמיחה ולשגשוג. איחולי הצלחה ועתיד מצוין לחבורת הנוער שזה עתה רשמה הישג מקצועי והיסטורי נדיר".

אבי לוזון האיש החזק בקבוצת מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
חגיגה גדולה בפתח תקוה. אבי לוזון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully