וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת פול פוגבה תטורפד? פיפ"א השעתה את מינו ראיולה לשלושה חודשים

הארגון הפך את השעייתו של הסוכן האיטלקי ממקומית לעולמית, והעמיד את העברתו של קשר מנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד בסימן שאלה

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: התגובות לאחר חצי גמר האלופות בין ברצלונה וליברפול

אחרי שהושעה על ידי ההתאחדות האיטלקית לשלושה חודשים, פיפ"א הודיעה שהיא מצטרפת להחלטה והשעתה היום (שבת) את סוכן השחקנים האיטלקי מינו ראיולה מכל פעילות לשלושה חודשים. ראיולה בן ה-51, סוכנם של שחקנים דוגמת פול פוגבה, מרקו וראטי, רומלו לוקאקו, מריו באלוטלי, לורנצו אינסינייה, ג'אנלואיג'י דונארומה ומואיז קן, הושעה בעקבות העברה לא חוקית של החלוץ ג'אנלוקה סקמאצ'ה מססואולו לזוולה ההולנדית בקיץ האחרון.

ראיולה יושעה עד לתשיעי באוגוסט, והמשמעות המיידית היא שהדבר עלול לטרפד את המעבר האפשרי של פול פוגבה לריאל מדריד. ראיולה הוא גם אחד מסוכניו של קפטן אייאקס, מתייס דה ליכט, אשר מחוזר על ידי הגדולות של אירופה וצפוי לעבור לאחת מהן בקיץ. בדיווחים מתחילת החודש נטען שראיולה למעשה כבר טרפד את עסקתו העברתו של הבלם ההולנדי הצעיר לברצלונה, אחרי שדרש עמלת סוכן של 12 מיליון יורו אשר הקטלאנים לא היו מוכנים לשלם.

"מדובר בציד מכשפות פוליטי", אמר ראיולה שהגיב להשעייה שספג מההתאחדות האיטלקית לפני מספר ימים. "החוק לא משחק כאן תפקיד, מדובר בעונש שקרי. אני מקבל אותו, אבל מקווה שאטהר את שמי בפרק הבא של הסיפור שלי. אני אחפש צדק, כי אני יודע שלא עשיתי דבר שפגע באף אחד ובכדורגל האיטלקי בפרט, שכן הכדורגל האיטלקי הוא למעשה הדבר שהכי יקר וחשוב לי".

שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה. רויטרס
מה יעלה בגורלו? פול פוגבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully