וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון ניצחה את א.ס רמת השרון 28:31 ועלתה לגמר הפליייאוף

האורחים היו קרובים לעלות לגמר נטול אחת הקבוצות מראשון, אבל סיומת טובה של המארחת סידרה לה ניצחון ומפגש מול הפועל אשדוד. סער פרנקל: "הרגיש כמו גמר". אסף לוי: "הגיע לנו לשבור את תקרת הזכוכית"

מכבי ראשון לציון בכדוריד. אתר רשמי
צילום: חן קלדרון/אתר רשמי

מכבי ראשון לציון עלתה הערב (שישי) לגמר הפלייאוף בכדוריד אחרי ניצחון קשה 28:31 על א.ס רמת השרון והשלימה 2:3 בסדרת חצי הגמר. הקבוצה מהשרון היתה קרובה מאוד לרשום הפתעה גדולה ולרשום גמר פלייאוף ראשון בפורמט הנוכחי ללא אחת הנציגות של ראשון לציון, אלא שסיומת טובה של הצהובים הבטיחה להם ניצחון ומפגש בגמר מול הפועל אשדוד, שהדיחה בחצי הגמר השני את הפועל ראשון לציון ומנעה דרבי. ולדי קופמן הוביל את המנצחים עם שבעה שערים. ירמי סידי הוסיף שבעה ובר מסורי שישה. מנגד, חן פומרנץ בלט מעל כולם עם עשרה שערים שלא הספיקו.

סער פרנקל מאמן ראשון לציון נשם לרווחה בסיום ואמר: "אפשר לשחרר אוויר. נחגוג בלילה, ננוח מחר, אבל זהו - מיום ראשון נהיה מרוכזים לסדרה הבאה. זו פעם ראשונה של חמישה משחקים בסדרת חצי גמר, וזה הרגיש כמו גמר. כל הכבוד לרמת השרון שעשו סדרה ענקית והוציאו מאיתנו הכל. הייתה לנו תכנית משחק של להחזיק אותם עד 30 גולים, וזה עבד. אשדוד זו סדרה שונה לגמרי, עוד אי אפשר להגיד מה יהיה. נלך לווידאו, וביום שלישי צריכים לעשות את הניצחון הראשון בבית".

אסף לוי מאמן רמת השרון, שתיקו היה מספיק לו כדי לעלות לגמר, אמר בסיום: "היה פה קצת בלאגן ובדרך כלל דברים כאלה בסופו של דבר הולכים לטובת הקבוצה הביתית. העייפות הייתה פקטור, אבל בדקות האחרונות במשחק 5 יש אנדרנלין גבוה, לא זו הסיבה שהפסדנו. היינו הקבוצה היותר טובה בסדרה, אבל להם יש מסורת, וזה תמיד לטובתם. הגיע לנו לשבור את תקרת הזכוכית הזאת, הייתה יופי של עונה. סיימנו את הסיבוב השנה במקום הראשון וזה הכי קרוב שהיינו יכולים להגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully