וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב טוענים: הבלגן בלייקרס עלול לדחוק את לברון ג'יימס החוצה

הסחבת עם טיירון לו וחוסר הוודאות הניהולי גרמו לשלל שמועות. סטיבן איי סמית': "מקורבים לג'יני באס קוראים לה להעביר אותו בטרייד"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מספרי העונה הסדירה ב-NBA

"מופע קרקס", כך כינו בארצות הברית את הניסיון של לוס אנג'לס לייקרס למצוא מאמן חדש. לאחר פיצוץ המגעים עם טיירון לו, ובצל עזיבתו של מג'יק ג'ונסון, נראה שעתיד המועדון לוט בערפל, מה שמשפיע באופן ישיר גם על הכוכב הגדול ביותר. לברון רצה לשתף פעולה פעם נוספת עם האיש שסייע לו לזכות באליפות בקליבלנד ב-2016, והיה מוכן לקבל גם את מונטי וויליאמס המקורב אליו, אולם זה בסופו של דבר העדיף את פיניקס.

הפעם, בניגוד לשנים עברו, מנסה לברון להרחיק את עצמו מהסיטואציה ולא להיות מתואר בתקשורת כמקבל ההחלטות במועדון. על פי "האתלטיק", הוא שוחח עם לו בטלפון בין שני הראיונות שעבר מאמנו, איתו שמר על קשר גם לאחר שהשניים הפסיקו לשתף פעולה בקליבלנד. באחד הראיונות אף הציג לו את החזון שלו לאיך הלייקרס צריכים לשחק עם לברון, שאמור היה לנהל את המשחק מאיזור הצבע, ולהיות מוקף בקלעים. אלא שההצעה הכספית שהוגשה למאמן קליבלנד לשעבר לא התקבלה, וגם הדרישה שישקול למנות את ג'ייסון קיד לעוזרו לא עלתה יפה.

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
מה עכשיו? לברון/GettyImages

כל הסיבות הללו ועוד גרמו לפרשן סטיבן איי סמית' לטעון בשידור חי כי "מקורבים לג'יני באס דוחקים בה לשלוח את לברון בטרייד. אי אפשר לפסול כרגע שום דבר". סמית', לאו דווקא הפה האמין ביותר בתחום, הוסיף וסיפר: "לברון ניסה להביא את קוואי לאונרד ללייקרס ולא לקליפרס. אז לעשות מהלך כזה, ולא לתת לו את המאמן שרצה - אי אפשר לדעת מה יקרה כעת".

איש ESPN טען כי אותם אנשים שלוחשים על אוזנה של באס הם "אנשי הוליווד, לא אנשי כדורסל", כך שמוטב לקחת את הדברים בעירבון מוגבל. "אם אתה לא מתחרה על אליפות, מי אמר שזה לא רעיון טוב להעביר את לברון? אני שומע אנשים שלוחשים על אזנה שמציעים להעביר אותו בתמורה לנכסים בכירים. אי אפשר לדעת אם הוא יישאר, כי אי אפשר לדעת מי מנהל את המועדון הזה. ומי שיגיד שזה לא הגיוני, אשאל אותו שאלה פשוטה - מה כן היה הגיוני בלייקרס בשנים האחרונות?"

אראש מארקזי מ"לוס אנג'לס טיימס" התארח בתכנית של קולין קאוהרד והרחיב על הבלגן במועדון: "אני לא חושב שהם יחתימו שחקן בכיר בקיץ. לוק וולטון לא רצה להישאר כי ידע שיבחרו לו את עוזר המאמן. טיירון לו רצה להגיע עם הצוות שלו וחוזה לחמש שנים - הוא רצה שיאמינו בו, והם לא עשו זאת. לברון הגיע לכאן בגלל שזו לוס אנג'לס, הוא לא יעזוב עכשיו לפילדלפיה או למקום אחר. לדעתי הוא יפרוש כאן. אני לא חושב שזה יהיה כל כך גרוע, אבל לא נראה לי שהוא יעזוב".

העיתונאי כריס ברוסארד הוסיף: "זה האתגר הגדול ביותר בקריירה של לברון, כי בתחילת הדרך בקליבלנד היה לו צוות ניהולי מתפקד. זו זוועה כרגע, הלייקרס גורמים לניקס להיראות כמו סן אנטוניו. לברון רוצה להיות בלוס אנג'לס".

ובכל זאת, לא כולם משוכנעים שזו המציאות. בסוכנויות ההימורים הוציאו אמש אפשר להמר על הקבוצה בה לברון ישחק בעונה הבאה. הלייקרס כמובן עדיין פייבוריטים, עם יחס של -600, אולם אם תרצו, תוכלו להמר בין היתר על הניקס (+700), הקליפרס (+700), קליבלנד (+1,000), מיאמי (1,000) ואחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully