וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיא טורה פורש מכדורגל, סוכנו: "הוא מתחיל קריירה חדשה כמאמן"

הקשר מחוף השנהב, שלא מצא קבוצה מאז ששוחרר מאולימפיאקוס בדצמבר, חולם לאמן בפרמיירליג: "אין שם מספיק מאמנים אפריקאים"

אימג'בנק GettyImages

יאיא טורה, אחד הקשרים הטובים בעולם בשיאו, פורש מכדורגל - כך הודיע היום (שישי) סוכנו דמיטרי סליוק. "יאיא החליט לסיים את הקריירה כאלוף. פיזית, הוא יכול היה להמשיך לשחק עוד חמש שנים, אבל הוא לא רוצה למשוך את הקריירה יותר יותר מדי זמן כמו כדורגלנים גדולים אחרים", אמר הסוכן.

טורה בן ה-35 עזב את אולימפיאקוס בדצמבר האחרון, ומאז לא מצא קבוצה. רק לפני חודש התראיין לרשת BBC ואמר שאין בכוונתו לפרוש, אולם נראה שבשבועות האחרונים שינה את דעתו. הוא מסיים קריירה מפוארת שהחלה בווסלנד בווראן הבלגית, נמשכה בשחטאר דונייצק, אולימפיאקוס ומונאקו והגיעה לשיאה בברצלונה ובמנצ'סטר סיטי. כמובן שאת השנים הטובות בקריירה העביר במדי סיטי, איתה זכה בשלוש אליפויות, שני גביעי אנגליה ושני גביעי הליגה, אולם ארון התארים שלו עמוס למדי כך או כך, כולל שתי זכיות באליפויות ספרד, זכייה בגביע המלך ובגביע ואליפות יוון. בין לבין, רשם גם קריירה מרשימה בנבחרת חוף השנהב עם לא פחות מ-101 הופעות במהלכן הספיק לכבוש 19 שערים.

כעת הוא מתכוון להתחיל באופן מידי בקריירה החדשה שלו בתור מאמן, אחרי שעבר את ההכשרה המתאימה. "אין הרבה מאמנים אפריקאים בפרמיירליג, ויאיא רוצה להגיע לשם", אמר סוכנו. לעת עתה עדיין לא ברור היכן טורה יאמן ובאיזה תפקיד ישמש, אולם על פי דיווחים הוא קיבל הצעות למשרות אימון באוקראינה וברוסיה.

שחקן מנצ'סטר סיטי יאיא טורה חוגג. רויטרס
קריירה מפוארת. יאיא טורה/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • יאיא טורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully