וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס בספק לפתיחת הקופה אמריקה, דה ליכט וגריזמן מתקרבים לברצלונה

החלוץ עלול להיעדר חודש וחצי, שני השחקנים הרכש קרובים לסיכום, רונאלדו: "כשמנצחים זה בזכות מסי, כשמפסידים זה בגלל ואלוורדה"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: התגובות אחרי המפגש הדרמטי בין ברצלונה וליברפול

הפציעה במיניסקוס של לואיס סוארס תצריך מנוחה של 4-6 שבועות, כך שחלוץ ברצלונה יחמיץ את שלושת משחקי הליגה הנותרים של האלופה, כמו גם את גמר הגביע הספרדי מול ולנסיה ב-25 במאי. מדובר בחדשות מדאיגות גם עבור נבחרת אורוגוואי, שתחל את דרכה בקופה אמריקה ב-16 ביוני, מול אקוודור, ותקווה לקבל בחזרה את הכוכב שלה, שהחמיץ את הטורניר הקודם.

ובינתיים, ממשיכים בספרד לעסוק בשאלת ברצלונה מודל 2019/20. בסקר באתר "ספורט" קבעו האוהדים כי היו רוצים לראות את אריק טן האח כמחליף של ארנסטו ואלוורדה, אולם אחד המועמדים המובילים של הנהלת המועדון הוא דווקא הולנדי אחר - רונלד קומאן, שחקן הקבוצה לשעבר. בספרד העלו ספקולציה נוספת, אם כי לא כזו שתצא לפועל בעונה הבאה: צ'אבי כמאמן, ולצידו, עדיין לא ברור באיזה תפקיד, שוער העבר ויקטור ואלדס. כך או כך, עתידו של ואלוורדה יוכרע אחרי גמר הגביע, כשעל פי "מארקה", המאמן איבד את תמיכת חלק מחברי ההנהלה וחלק משחקני הסגל.

שחקן הקבוצה לשעבר רונאלדו נשאל על הכישלון בליגת האלופות והביקורת לה זוכה ואלוורדה, והשיב: "ברצלונה קבוצה מצוינת, יש לה את השחקן הכי טוב בעולם, אבל כשהיא מפסידה זה בגלל ואלוורדה או קוטיניו, ולא מסי, וכשהיא מנצחת, זה בזכות מסי. זה חוסר כבוד גדול ליתר השחקנים ולצוות האימון".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי ב-2007 עם צ'אבי. AP
הפעם ישתפו פעולה כמאמן וכשחקן? צ'אבי ומסי/AP

בגזרת הרכש, העבירו הקטלאנים הילוך ב"מבצע דה ליכט", כפי שמכנים אותו בתקשורת הספרדית. "העסקה נראית קרובה מתמיד", נכתב ב"מונדו דפורטיבו", כשהמכשול העיקרי כרגע הוא עמלת הסוכן שדורש מינו ראיולה - 20 אחוז מהעסקה (לעומת 5-10 אחוז בעסקה סטנדרטית), כ-14 מיליון יורו. גם אנטואן גריזמן ממשיך להתקרב, על פי "לה פריסיאן", ואמור לחתום על חוזה של ארבע או חמש שנים ולהפחית במשכורת אותה הוא מרוויח באתלטיקו מדריד (23 מיליון יורו לעונה).

עוד נטען כי אינטר וברצלונה קרובות לסיכום על העברת איבן ראקיטיץ' למילאנו. הנראזורי רצו מאוד את לוקה מודריץ', אולם משזה ככל הנראה לא יצליח, החליטו לעבור לחברו לנבחרת קרואטיה. שווי העסקה צפוי לעמוד על כ-50 מיליון יורו.

איבן ראקיטיץ' שחקן ברצלונה. רויטרס
על סף מעבר למילאנו. ראקיטיץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully