וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוחולס הגיע ל-2,000 הכנסות רצים, הרד סוקס ביקרו בבית הלבן

הכוכב המזדקן של האיינג'לס לשלישי אי פעם (אחרי האנק ארון ואלכס רודריגז) שרושם את ההישג המרשים. המאמן אלכס קורה ורוב השחקנים ממוצא היספני או אפרו-אמריקאי נעדרו מביקור האלופה

אלברט פוחולס לוס אנג'לס איינג'לס. AP
נכנס להיסטוריה. פוחולס חוגג/AP

אלברט פוחולס בן ה-39 כבר נמצא עמוק בתוך החלק האחרון של הקריירה שלו, אבל הלילה (בין חמישי לשישי) נכנס להיסטוריה, כאשר הפך לשחקן השלישי אי פעם שמגיע ל-2,000 RBI בקריירת ה-MLB שלו.

פוחולס חבט לסולו הומראן באינינג השלישי של הניצחון המוחץ של לוס אנג'לס איינג'לס, 0:13 על דטרויט והצטרף לרשימה האקסקלוסיבית, הכוללת מלבדו את המוביל האנק ארון (2,297) ואת אלכס רודריגז (2,086). על פי ההערכות, גם בייב רות' וקאפ אנסון הגיעו למספר הזה, אבל ה-RBI הפך לנתון רשמי רק ב-1920 והמספרים שלהם לא מדויקים.

*** אחרי התעסקות ממושכת בנושא, האלופה בוסטון רד סוקס הגיעה אתמול לביקור המסורתי בבית הלבן, ממנו נעדרו לא מעט שחקנים של הקבוצה ממוצא היספני או אפרו-אמריקאים, כמו גם המאמן אלכס קורה, שבחר להביע את מחאתו כנגד אופן הטיפול של ממשל טראמפ בפורטו ריקו מולדתו, שסבלה מהוריקן קטלני.

גם ה-MVP מוקי בטס נעדר, בעוד ג'יי די מרטינז דווקא בחר להגיע, כמו כל שאר השחקנים הלבנים של הרד סוקס. להקת המארינס ניגנה לכבוד הקבוצה כמה מהשירים המזוהים עם המועדון והשחקנים העניקו לנשיא טראמפ חולצה עם המספר 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully