וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאם צ'נסלור ודאג בולדווין שוחררו רשמית מסיאטל

סוף תקופה: כצפוי, הסיהוקס נפרדו מהסייפטי שסיים את הקריירה למעשה עוד ב-2017 עם פציעת צוואר ומהתופס, שככל הנראה לא יוכל להמשיך לשחק אף הוא

קאם צ'נסלור סיאטל סיהוקס. AP
הפרידה הייתה צפויה. צ'נסלור/AP

סוף עידן בסיאטל: הקבוצה הודיעה כי היא נפרדה משניים מכוכביה בשנים האחרונות, התופס דאג בולדווין והסייפטי קאם צ'נסלור, לאחר שהשניים נכשלו בבדיקות הרפואיות שלהם לקראת העונה החדשה.

לגבי בולדווין צצו דיווחים בתקופה האחרונה לפיהם הוא ייאלץ לסיים את הקריירה כבר בגיל 30 בשל סדרת פציעות שככל הנראה לא תאפשר לו לשוב למגרשים. הג'נרל מנג'ר של הסיהוקס, ג'ון שניידר, אף אישר במהלך הדראפט בשבוע שעבר כי התופס, שעבר שני ניתוחים בפגרה הנוכחית, שוקל פרישה.

צ'נסלור כבר למעשה פרש, לאחר פציעת צוואר שסיימה את הקריירה שלו אחרי תשעה משחקים ב-2017. הוא כלל לא שיחק עם הסיהוקס בעונה שעברה ונותר בסגל משיקולי תקרת שכר בלבד וכעת הקבוצה הודיעה על הפרידה הצפויה ממנו. הוא היה חלק מרכזי מה"ליג'ן אוף בום", חוליית ההגנה האימתנית של הסיהוקס שהובילה את הקבוצה לאליפות היסטורית וכמעט לעוד זכייה בשנה שלאחר מכן.

כעת, עם שחרורם של השניים, השחקנים היחידים שנותרו בסגל של סיאטל מהזכייה בסופרבול מול דנבר בפברואר 2014 הם הקוורטרבק ראסל ווילסון שלאחרונה קיבל הארכת חוזה משמעותית והליינבקרים בובי ווגנר וקיי ג'יי רייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully