וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באייר לברקוזן רכשה את קרם דמירבאי תמורת 32 מיליון יורו

הקבוצה של פטר בוס השלימה את הרכישה היקרה בתולדותיה עם קשר הופנהיים. שאלקה הודיעה על מינויו של דויד ואגנר לעונה הבאה

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: התגובות מאנפילד אחרי הקאמבק הגדול של ליברפול מול ברצלונה

באייר לברקוזן נלחמת עדיין כדי להשיג את הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה, אבל כבר היום (חמישי) עשתה צעד במחשבה לקראת העתיד. האדומים הודיעו על רכישתו של קרם דמירבאי מהופנהיים, שחתם על חוזה עד 2024. על פי הדיווחים, מדובר ברכש היקר ביותר בהיסטוריה של לברקוזן, שעומד על 32 מיליון יורו. כמו כן, זו המכירה היקרה ביותר של הופנהיים אחרי רוברטו פירמינו לליברפול תמורת 41 מיליון בקיץ 2015.

"קרם הוא דוגמה מצוינת לפילוסופיה המוצלחת שלנו והיכולת שלנו לאתר שחקנים כישרוניים ולעשות להם להתפתח לרמה גבוהה", אמר המנהל המקצועי של הופנהיים אלכסנדר רוזן, "ברור לנו שיש שחקנים שמעוניינים לעבור למקומות אחרים ולקבוצות עם משאבים כספיים שלנו אין. קרם עשה צעד לא פשוט".

דמירבאי עצמו אמר: "הייתה לי כאן תקופה נהדרת מבחינה מקצועית ואישית והתפתחתי מאוד עד שהפכתי לשחקן נבחרת. הופנהיים הייתה המקום הנכון ביותר עבורי בשנים האחרונות. יש לי הרבה זיכרונות טובים מהופנהיים ומהאוהדים. אני מבטיח לתת הכול בשני המשחקים הקרובים עבור הקבוצה. אני מחכה גם לעבור לקבוצה חזקה עם הרבה פוטנציאל".

דמירבאי בן ה-25 גדל במחלקת הנוער של בורוסיה דורטמונד ועבר משם להמבורג, ממנה הושאל לקייזרסלאוטרן ופורטונה דיסלדורף. ב-2016 הגיע להופנהיים והפך לשחק משמעותי מאוד בקישור שלה עד שהגיע אפילו לנבחרת גרמניה ורשם שתי הופעות. ההעברה הזו סוללת גם את הדרך של יוליאן בראנדט מלברקוזן ככל הנראה לעבר בורוסיה דורטמונד.

* שאלקה הודיעה כי מצאה מאמן לעונה הבאה. דויד ואגנר, שהוביל את האדרספילד להצלחה גדולה והתפטר בדצמבר ושיחק במשך שתי עונות אצל הכחולים, חתם אצל הרויאל בלוז עד 30 ביוני 2022. "אני מכיר עוד כשחקן את העוצמה שיש לשאלקה כשהקבוצה, המועדון והאוהדים מאוחדים", אמר ואגנר שינסה להחזיר את שאלקה למסלול אחרי עונה איומה.

קרם דמירבאי שחקן הופנהיים. GettyImages
הרכש היקר בתולדות לברקוזן. דמירבאי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully