וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: קלאתיס, סלוקאס, קלייברן, דייויס ו-וסלי בחמישיית העונה

הרכזים של פנאתינייקוס ופנרבחצ'ה מוליכים את חמישיית המצטיינים לצד הפורוורדים של צסק"א וז'לגיריס, והסנטר של אוברדוביץ'

עריכה: מתן חדד

חובבי היורוליג סופרים את הימים לקראת הפיינל פור, ועד אז לא נותר אלא לסכם את העונה הסדירה. חמישיית העונה הוכרזה היום (חמישי), ואלה שמות המרכיבים אותה: ניק קלאתיס, קוסטס סלוקאס, וויל קלייברן, ברנדון דייויס, יאן וסלי.

ניק קלאתיס (פנאתינייקוס)

השחקן החשוב ביותר בפנאתינייקוס סיפק עונת שיא בקריירה כשהוליך את קבוצתו בנקודות מדד (15.8), נקודות (12.2), ריבאונדים (4.3), אסיסטים (8.7) וחטיפות (1.7). אחראי על הטריפל דאבל השלישי בתולדות המפעל.

קוסטס סלוקאס (פנרבחצ'ה)

הווינר הגדול של ז'ליקו אוברדוביץ' גם כן נמצא בעיצומה של העונה הטובה בקריירה שלו, עם שיאים בממוצע נקודות (11.7) ואסיסטים (4.8). אבל המספרים הם לא הכל: הרכז היווני הוא המנהיג של אוברדוביץ' על הפרקט, ואחת הסיבות העיקריות לכך שלפנר היתה העונה את אחת ההתקפות היעילות בתולדות המפעל.

וויל קלייברן (צסק"א מוסקבה)

אקס הפועל חולון ממשיך להרשים והופך אט לאט לכוכב יורוליג של ממש. קבע שיאי קריירה בנקודות (13.2), אחוזים לשתי נקודות (53.7), ריבאונדים (6.9), חטיפות (1.1) ונקודות מדד (17.5).

ברנדון דייויס (ז'לגיריס קובנה)

כוכב הקבוצה הליטאית הוליך אותה בנקודות (14.2), ריבאונדים (5.5), חטיפות (1) ונקודות מדד (16.9) והיה אחד הגורמים העיקריים להעפלה הסנסציונית להצלבה.

יאן וסלי (פנרבחצ'ה)

נציג שני לקבוצת הפאר הטורקית, שנכלל בחמישיית העונה בפעם השלישית בקריירה. הגיע העונה ל-2,000 נקודות יורוליג ו-1,000 ריבאונדים, וגם אחרי הפציעה הקשה שעבר, הוא דומיננטי מתמיד עם 12.4 נקודות, 5 ריבאונדים ו-1.4 חטיפות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully