וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: לודוגורץ מעוניינת בדן ביטון והגישה הצעה ראשונה

8.5.2019 / 20:32

הקבוצה הבולגרית, שכבר החתימה את מאוויס צ'יבוטה מבני יהודה, מגלה עניין גם בקשר של אשדוד. אין עדיין סיכום כספי בין הצדדים, המנהלים מגעים רק באמצעות מתווכים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: יוסי בניון לאחר משחק הפרישה

לודוגורץ מגלה עניין רב בקשר מ.ס. אשדוד דן ביטון. הקבוצה הבולגרית שכבר החתימה את מאוויס צ'יבוטה מבני יהודה לקראת העונה הבאה, ממשיכה לסמן שחקנים מליגת העל ועשויה לצרף גם את ביטון, שינסה להשאיר את אשדוד בליגת העל במחזור הסיום בו תארח הקבוצה את הפועל חיפה. ביטון הוא אחד השחקנים שהקבוצות הגדולות בארץ סימנו לקראת העונה הבאה, אבל חלקן, כמו מכבי תל אביב והפועל באר שבע, נמצאות בקשיים לרכוש שחקנים הקיץ.

שחקן מ.ס. אשדוד, דן ביטון. לירון מולדובן
בדרך לאירופה? דן ביטון/לירון מולדובן

דודו דהאן, סוכנו של ביטון, הציע אותו לקבוצות עמן הוא מצוי בקשר וביניהן לודוגורץ שגילתה עניין והגישה כבר הצעה כספית ראשונה. גורמים המעורים בפרטים מעידים כי אין שום סיכום כספי בין המועדונים וכי עדיין לא התקיימה פגישה אלא מתקיימות שיחות באמצעות מתווכים. באשדוד עדיין מקווים שביטון יוביל את הקבוצה ביום ראשון להישאר בליגה, אבל כבר עתה ברור שהוא אמור להיות השחקן הבא שאשדוד תמכור.

ביטון בן ה-23 כבש העונה חמישה שערים ובישל עוד חמישה. הוא הגיע לאשדוד ב-2016, אחרי שגדל במחלקת הנוער של הפועל באר שבע ורשם 11 הופעות בקבוצה הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully