וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר מדריד: רפאל נדאל בשמינית הגמר, רונאלדו וסרחיו ראמוס הריעו

כוכב העבר הברזילאי ושחקני ריאל ואתלטיקו מדריד צפו בשור ממאיורקה, שניצח 3:6, 3:6 את פליקס אוז'ה עליאסים הצעיר. האלפ ברבע הגמר עם דאבל בייגל

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: רוג'ר פדרר בראיון

רפאל נדאל עלה הערב (רביעי) לשמינית גמר טורניר מדריד מסבב המאסטרס 1000, כשניצח 3:6, 3:6 את הקנדי העולה פליקס אוז'ה עליאסים, הצעיר ממנו ב-14 שנים. רונאלדו פנומנו, סרחיו ראמוס, לוקה מודריץ', לוקאס ואסקס ויאן אובלק הגיעו למשחק והריעו לשור ממאיורקה, שהסתפק בשבירה אחת במערכה הראשונה ושבר עוד שלוש פעמים במערכה השנייה, מול שבירה אחת של המדורג 30 בעולם. בשלב הבא מחכה לו פרנסיס טיאפו האמריקאי, שניצח 4:6, 6:3, 3:6 את פיליפ קולשרייבר הגרמני.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
ניצח בקרב הדורות. רפאל נדאל/רויטרס

עוד אחד שעלה היום הוא קיי נישיקורי היפני (7) שעבד קשה יותר, אבל גבר 5:7, 5:7 על הוגו דליאן הבוליביאני אחרי יותר משעתיים. הוא יתמודד בשלב הבא מול סטן ואוורינקה השוויצרי, שניצח 3:6, 4:6 את גידו פז'ה מארגנטינה. פאביו פוניני האיטלקי (12 בעולם) טייל ל-2:6, 2:6 על ג'סטין מילמן האוסטרלי תוך שעה ו-10 דקות, ויפגוש בשמינית הגמר את דומיניק תים.

גאל מונפיס הצרפתי (18) הרוויח עוד מפגש עם רוג'ר פדרר, אחרי שניצח 1:6, 6:4, 2:6 את ההונגרי מרטון פוצ'וביץ'. מי שיהיה יריבו של המדורג ראשון נובאק דג'וקוביץ' הוא ז'רמי שארדי הצרפתי (47) שטאטא תוך שעה את דייגו שוורצמן הארגנטינאי עם 1:6, 2:6.

יאן אובלק (למעלה במרכז), לוקה מודריץ', רונאלדו פנומנו, סרחיו ראמוס, לוקאס ואסקס במשחקו של רפאל נדאל. רויטרס
נהנו ביציע. רונאלדו, סרחיו ראמוס ולוקאס ואסקס, ומעליהם יאן אובלק ולוקה מודריץ'/רויטרס

אצל הנשים, המדורגת ראשונה נאומי אוסקה העפילה לראשונה בקריירה לרבע הגמר במדריד, אחרי שניצחה 2:6, 3:6 את אלכסנדרה ססנוביץ' הבלארוסית. היריבה הבאה של היפנית תהיה בלינדה בנצ'יץ' משוויץ.

סימונה האלפ (3 בעולם) רוצה לזכות בטורניר בבירת ספרד בפעם השלישית, אחרי שעשתה את זה ב-2016 ו-2017, והפעם היא סיפקה דאבל בייגל על חשבון ויקטוריה קוזמובה מסלובקיה עם 0:6, 0:6 תוך 45 דקות, בדרך למפגש עם אשלי ברטי האוסטרלית ברבע הגמר. "אני לא חושבת שזה היה המשחק הכי טוב שלה, אולי היא הייתה לחוצה מדי", סיכמה האלפ את ההופעה של יריבתה. "הייתי בעמדה הזאת בעבר, לא קל להגיע לטורניר גדול ולפגוש שחקניות מהטופ".

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. רויטרס
ללא רחמים. סימונה האלפ/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully