וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות החלפת השופט במשחק של אולימפיאקוס: פאו החרימה משחק ליגה

8.5.2019 / 19:15

הירוקים זעמו על ההחלטה להיעתר לבקשה של היריבה השנואה להחליף שופט במשחק שלה: "לא ניתן לה להשליט טרור והפקרות בליגה"

אתר רשמי

אחרי שהחרימה משחקי ליגה ורגע לפני שספגה עונש של הורדת ליגה, אולימפיאקוס הסכימה להתייצב היום (רביעי) למשחק הליגה שלה נגד פרומיתאס. זאת לאחר שהשופט שהיה אמור לשפוט אותה ונגדו היא התלוננה לפני כן מול פנאתינייקוס, פנאיוטיס אנאסטופולוס, הוחלף בשופט אחר בעקבות בקשה שהגיש לאיגוד היווני. לאחר מכן התפרסמו ביוון דיווחים שאותו שופט הותקף בפתח ביתו על ידי אוהדי הקבוצה שהתגודדו סביב ביתו אתמול בלילה וקיללו אותו.

אלא שהמהלך הזה לא עבר בשתיקה אצל פנאתינייקוס היריבה הגדולה, שהחליטה להחרים את המשחק שלה נגד קימי, משחק שהיה אמור להיפתח בחמש וחצי ולהיערך במקביל למשחק של אולימפיאקוס במסגרת המחזור ה-26 בליגה. בהודעה שפרסם המועדון נכתב ההסבר למהלך: "לא נתייצב למשחקים עד שהלגיטימציה תשלוט בליגה ולא הטרור וההפקרות שאולימפיאקוס מחפשת להשליט בכוחניות".

כעת האיגוד היווני יצטרך להחליט כיצד הוא פועל בנידון, בעיקר לאור העובדה שהניצחון הטכני שתקבל קימי ישאיר אותה בליגה על חשבון לאבריו שלבטח תערער על כך. כזכור, ממאזנה של אולימפיאקוס הורדו שמונה נקודות אחרי שהיא החרימה את דרבי הליגה נגד פנאתינייקוס ואם היתה מחרימה את המשחק היום היא היתה יורדת לליגה השנייה. בתוך כך, במועדון כבר החלו בשבועות האחרונים לבדוק אפשרות לשחק בעונה הבאה בליגת ה-VTB או בליגה האדריאטית, אשר אליה הגישה הקבוצה היום בקשה רשמית.

שחקן פנאתינייקוס ניק קלאתיס עם שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. מגד גוזני
הקבוצה שלו תיענש? ניק קלאתיס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully