וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק פיירס מאוקלנד זרק לנו היטר ה-300 בתולדות ה-MLB

המגיש של האייז שיתק את סינסינטי בניצחון הביתי 0:2 ורשם את הנו נו השני בקריירה שלו

מייק פיירס אוקלנד את'לטיקס. AP
הצגה גדולה. פיירס חוגג/AP

מייק פיירס, המגיש של אוקלנד את'לטיקס, רשם הלילה (בין רביעי לחמישי) את הנו היטר ה-300 בתולדות ה-MLB, כאשר שיתק את מחבטי סינסינטי בניצחון הביתי 0:2 של האייז.

עבור פיירס עצמו מדובר בנו היטר שני בקריירה, אחרי שכבר השיג אחד כזה באוגוסט 2015, אז עוד בתור שחקן של יוסטון מול לוס אנג'לס דודג'רס. בדיוק כמו במקרה הקודם, גם הנו היטר הזה הגיע במשחק אינטרליג.

ממש כמו בשנה שעברה, אז עשו זאת מול בוסטון, האייז הם הראשונים שמשיגים נו היטר בעונה הנוכחית ובסך הכל מדובר בנו נו ה-13 בתולדות המועדון, שווה לפילדלפיה במקום התשיעי בכל הזמנים. אטלנטה וקליבלנד מקדימות את השתיים עם 14 כאלה.

פתיחת המשחק התעכבה בלמעלה מ-90 דקות לאחר שהתאורה באצטדיון של אוקלנד לא עבדה כראוי, אבל גם זה לא עצר את פיירס, שהפך לשחקן ה-35 אי פעם שרושם שני נו היטרס לפחות בקריירה. הוא השחקן החמישי הפעיל שמחזיק בהישג מרשים שכזה. הוא גם השמיני אי פעם שזורק נו היטר עבור יותר מקבוצה אחת.

פיירס סיים עם 131 הגשות, הוליך שני שחקנים וזרק שישה סטרייקאאוטים, כולל האחרון לאוגניו סוארז, שאחריו החלה החגיגה הגדולה. הוא זכה ללא מעט עזרה מחבריו לקבוצה, בעיקר בשני מהלכים רצופים שכללו תפיסה בצלילה של ג'וריקסון פרופאר ומיד אחריה, הומראן שרמון לאוראנו שדד מג'ואי ווטו, בעודו שולח את היד מעבר לגדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully