וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הכלב המעופף במשחק של בוקה ג'וניורס הפך לדמות ויראלית

הצופים המודאגים חששו שהוא נדחף על ידי אוהד, אבל בהמשך התגלה שפירולאיס אומץ על ידי תחנת כיבוי האש המקומית: "הוא שד קטן"

צילום מטוויטר

בווידאו: צפו בקפיצה של הכלב מהיציע של אוהדי בוקה ג'וניורס

במהלך המשחק בין בוקה ג'וניורס לגודוי קרוז שנערך השבוע בלילה שבין ראשון לשני מחזה בלתי שגרתי תפס את העין. מדובר היה בכלב שקפץ מהיציע אל כר הדשא במהלך המשחק, ברגע מוזר שהפך בין רגע לוויראלי. מאותו הרגע, החלו לצוץ שאלות, חלקן היו של אנשים מודאגים. מי הכלב, מי בעליו? האם הוא חי באצטדיון ה"בונבוניירה"? איך הוא הגיע למגרש? האם הוא קפץ לבדו או נדחף על ידי אוהדים? ב"אולה" ראו את עניין הציבור והחליטו לבצע תחקיר מקיף בנושא.

צופים רבים יצרו סערה סביב העניין, והיו משוכנעים שהכלב נדחף מהיציע. הם דרשו עונש עבור האוהד המתעלל, כביכול, אשר דחף אותו אל תחומי המגרש, אבל כעבור זמן קצר התגלה שהכלב ביצע את פעולת הקפיצה לבדו, ולא בפעם הראשונה במהלך המשחק. הוא קפץ עוד לפני תחילת המשחק, רץ משער אחד לשני והשתולל בדשא.

אבל למי הכלב שייך? "אף אחד במועדון לא מכיר את הכלב הזה", אמר אחד מעובדי בוקה, אבל ב"אולה" ביצעו מחקר מעמיק עוד יותר ומצאו שמדובר בכלב שאומץ על ידי מכבי האש של שכונת לה בוקה. הכלב אפילו קיבל מהם שם - פירולאיס. "הוא הופיע לפני שבועיים, מלא באנרגיה. נתנו לו אוכל. הוא אוהב לקפוץ ממקומות גבוהים, הוא כמו שד קטן", סיפר אחד מהכבאים בגאווה. כעת נותר לראות האם פירולאיס יופיע גם במשחק הבא וילהיב את הקהל עם קפיצות אקרובטיות נוספות.

כך זה נראה מזווית נוספת: פירולאיס קופץ לאט ובזהירות

התמונה שהפכה לוויראלית: פירולאיס מתעופף מאחור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully