וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנבר וטורונטו עלו ליתרון 2:3 על פורטלנד ופילדלפיה

הנאגטס הביסו 98:124 את הבלייזרס עם הצגה התקפית, הראפטורס פירקו 89:125 את פילדלפיה ורשמו את ניצחון הפלייאוף הגדול בתולדותיהם

עריכה: מתן חדד

בווידאו: הפלייאוף הנפלא של קווין דוראנט

הסיבוב השני בפלייאוף ה-NBA מתקרב לסיומו. הלילה (בין שלישי לרביעי) נערכו שני משחקים: בראשון טורונטו הביסה את פילדלפיה ועלתה ל-2:3 בחצי גמר המזרח, ובשני רמסה דנבר את פורטלנד ועלתה אף היא ל-2:3.

משחקי הלילה:

טורונטו (2) - פילדלפיה (3) 89:125
דנבר (2) - פורטלנד (3) 98:124

קוואי לאונרד, טורונטו ראפטורס מטביע. רויטרס
כשכולם סביבו במיטבם והוא בשלו, טורונטו אימתנית. קוואי/רויטרס
שחקני פילדלפיה סיקסרס בן סימונס, ג'ואל אמביד מאוכזבים. GettyImages
20 נקודות משותפות, וכמעט אותו מספר של איבודים. אמביד וסימונס מתוסכלים/GettyImages

טורונטו (2) - פילדלפיה (3) 89:125 (הראפטורס עלו ל-2:3 בסדרה)

רק לפני כמה ימים עלתה פילי ליתרון 1:2 בסדרה עם הצגה גדולה של ג'ואל אמביד, והפרשנים כבר קשרו לה כתרים. אבל יתרון בסדרת פלייאוף, בטח מול יריבה גאה ומנוסה כמו טורונטו, היא עניין נזיל למדי. כעת, שני משחקים אחרי, נראה שאת הנוקאאוט הנחיתו דווקא קוואי לאונרד וחבריו. הכוכב הגדול לא היה צריך למתוח את עצמו לקצה גבול היכולת הפעם, שכן הצוות המסייע סביבו סיפק את הסחורה בגדול. וכשזה קורה, הראפטורס נראים כמו חתיכת משוכה עבור כל יריבה.

ג'ואל אמביד שוב עלה לפרקט כשהוא סובל מתסמיני שפעת, מה שנתן לראפטורס דחיפה מנטלית. הרבע הראשון עוד היה יחסית צמוד והסתיים ביתרון נקודה לביתיים, אבל הרבע השני היה חד צדדי לחלוטין, ובמהלכו קוואי השתלט על העניינים, סחף את הראפטורס לריצת 17:37 והוריד אותה למחצית בפלוס 21. אמביד ובן סימונס עוד ניסו להחזיר את פילי לעניינים, אבל פסקל סיאקם עם פעולות חשובות, קייל לאורי עם ניהול משחק משובח ודני גרין ומארק גאסול עם הגנה איכותית לא איפשרו להם להתקרב. ברבע האחרון כבר נרשמה התפרקות של הסיקסרס שלא רק מאיימת להיגרר אל המשחק הבא, אלא גם מאפשרת לטורונטו לרשום את ניצחון הפלייאוף בגדול בתולדותיה.

פסקל סיאקם הוביל את רשימת הקלעים של הראפטורס עם 25, קוואי לאונרד הסתפק ב-21 ו-13 ריבאונדים, קייל לאורי הוסיף 19, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ודני גרין תרם 17. מנגד, לכוכבים של פילי לא היה יותר מדי מה להציע. ג'ימי באטלר עוד ניסה וסיים עם 22 נקודות, טוביאס האריס הוסיף 15, אבל ביום שבו אמביד (13 נקודות, 8 איבודים) וסימונס (7 נקודות, 5 איבודים) מציגים יכולת כה מאכזבת לסיקסרס אין באמת צ'אנס.

ג'ימי באטלר, פילדלפיה סיקסרס, מול קייל לאורי, טורונטו ראפטורס. GettyImages
נקודת האור היחידה אצל הסיקסרס. ג'ימי באטלר/GettyImages
שחקני טורונטו ראפטורס מארק גאסול, פרד ואנווליט, סרג' איבקה. רויטרס
כולם היו במיטבם. איבקה, ואנווליט וגאסול/רויטרס

דנבר (2) - פורטלנד (3) 98:124 (הנאגטס עלו ל-2:3 בסדרה)

שעות לפני המשחק נהרג תלמיד ושבעה תלמידים נפצעו בירי בבית ספר שנמצא בסמוך לביתו של מייק מאלון. בחלוף כמה שעות, שחקני הנאגטס נתנו למאמנם סיבה לחייך עם תצוגה מעוררת השראה. כמו במשחק בין טורונטו לפילדלפיה, גם הפעם הקבוצה הביתית הנחיתה נוקאאוט שספק אם היריבה מסוגלת להתאושש ממנו. ברבע הראשון הנאגטס עוד חסו על דמיאן לילארד וחבריו, אבל ברבע השני כבר פתחו מבערים, ירדו למחצית ביתרון דו ספרתי וגם בהמשך לא הורידו רגל מהגז, כשההפרש מגיע בשיאו ל-31.

ניקולה יוקיץ' היה שוב נפלא עם 25 נקודות, 19 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, פול מילסאפ בלט גם כן עם 24 ו-8 ריבאונדים, ג'מאל מארי (18 ו-9 אסיסטים) וגארי האריס (16) עשו את שלהם, ובסך הכל דנבר עשתה פחות או יותר כל מה שרצתה, בעיקר בצד ההתקפי. מנגד, לילארד קלע 22 באחוזים לא יותר מסבירים (9 מ-21 מהשדה, 2 מ-9 מהשלוש), אבל לא קיבל מספיק עזרה מסי ג'יי מקולום (12 עם 5 מ-16 מהשדה) ואנס קאנטר (7 ו-8 ריבאונדים). רודני הוד וזאק קולינס קלעו 14 כל אחד, אבל מול הבליץ ההתקפי של הנאגטס זה ממש לא הספיק.

ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס. GettyImages
לבלייזרס לא היו תשובות הפעם. יוקיץ'/GettyImages
דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס מאוכזב. AP
הבלייזרס מסוגלים להתאושש? לילארד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully