וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון פייר פול עבר תאונת דרכים ועלול להחמיץ את כל העונה

שחקן ההגנה של טמפה ביי נפגע בצווארו וככל הנראה יזדקק לניתוח. הוא עדיין מקווה לחזור במהלך השנה הקרובה ויתייעץ עם מומחים. בעבר החמיץ תקופה ארוכה אחרי שזיקוק קטע את אחת מאצבעותיו

ג'ייסון פייר פול טמפה ביי באקנירס. AP
חוסר המזל נמשך. פייר פול/AP

ג'ייסון פייר פול עלול להחמיץ את כל העונה הקרובה בשל פציעה בצוואר. האנד ההגנתי של טמפה ביי נפגע בתאונת דרכים בפלורידה ביום שלישי.

על פי הדיווח של אדם שפטר מ-ESPN, פייר פול ככל הנראה יזדקק לניתוח בצווארו והוא ייפגש עם מומחי צוואר בשבוע הקרוב על מנת לקבל חוות דעת נוספת. הוא עדיין מקווה להיות כשיר לשלב כלשהו של העונה, אך המצב לא נראה מבטיח מבחינתו. התאונה אירעה בבוקר חמישי ופייר פול הגיע לבית החולים בעקבותיה.

השחקן, שביום העצמאות האמריקאי ב-2015 עבר פציעה מחרידה כאשר זיקוק גרם לקטיעת אחת מאצבעותיו ולפגיעה חמורה באצבע נוספת, הפגין יכולת לא רעה יחסית מאז הפציעה, אך לא התקרב לרמה שהציג לפניה ובמרץ שעבר נשלח בטרייד מהג'איינטס לבאקנירס. הוא שיחק בכל 16 המשחקים בעונה הקודמת ורשם 46 תאקלים ו-12.5 סאקים.

הפציעה של פייר פול מגיעה זמן קצר אחרי שאוקלנד איבדה לכל העונה את הרץ האחורי שלה אייזיאה קרואוול. מי שעשוי להחליפו אצל הריידרס הוא דאג מרטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully