וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאגן בהפועל אילת: האימון בוטל, רכבי שחקנים נלקחו

7.5.2019 / 17:16

האימון שתוכנן להיום בוטל אחרי שחלק מהשחקנים גילו שהם איבדו את רכבם השכור בעקבות אי תשלום לחברת ההשכרה. מוקדם יותר הם גילו שהצ'קים עבור שכר הדירה שלהם חזרו

ONE

אימון הפועל אילת שתוכנן להיום (שלישי) בוטל אחרי שבמהלך ההכנות לאימון גילו חלק מהשחקנים כי הרכבים שהקבוצה שכרה להם עלולים להיות מעוקלים על ידי חברת ההשכרה בעקבות אי תשלום דמי החכירה. לאחר מכן האיום אכן התממש ורכבם של דיויד כהן, סולימאן בריימו ועוזר המאמן עוקלו.

מוקדם יותר הבוקר גילו חלק מהשחקנים כי הצ'קים ששולמו עבור שכר הדירה שלהם חזרו, וזאת לאחר שבחודש שעבר היה קיים איחור משמעותי בתשלום שכרם והם איימו להשבית את האימונים. למרות המצב הכלכלי הקשה, אילת ממשיכה לרשום הצלחות בליגה והיא מדורגת במקום הרביעי בטבלה כשהליגה הסדירה תגיע לסיומה בעוד שלושה מחזורים. במחזור הקרוב אמורה אילת להצפין ולהתארח אצל הפועל גלבוע/גליל.

בהפועל אילת הגיבו להתרחשויות האחרונות ומסרו: "אילת אינה מהקבוצות העשירות בליגה אך רחוקה שנות אור מפירוק או מירידה ללאומית, הקבוצה נמצאת בעיצומה של תכנית ייעול וגיוס משקיעים ועושה זאת בהצלחה רבה. לגופו של עניין, שניים משחקני הקבוצה ביטלו את העירבון בכרטיס האשראי שלהם לחברת ההשכרה ובתגובה חברת ההשכרה ביקשה את הרכבים חזרה . אין לפעולה זו שום קשר לאיתנות הפיננסית של המועדון. מול הים אילת תמשיך להיות קבוצה מובילה על המגרש ומחוצה לו גם בעונה הקרובה".

סולימאן בריימו שחקן הפועל אילת לפני אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
רכבו נלקח. סולימאן בריימו/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully