וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש קרטר: "כבר התרגלתי לאזעקות, עברו עלינו ימים לא קלים"

מכבי אשדוד חגגה את הניצחון על נס ציונה, הפורוורד שחווה מתקפות טילים גם בקדנציה הקודמת בישראל מרוצה: "נילחם כדי להיכנס לפלייאוף"

ONE

בווידאו: תקציר הניצחון של אשדוד על נס ציונה

מכבי אשדוד רשמה אמש (שני) ניצחון משמעותי מאוד במאבקי הפלייאוף עם 92:101 על עירוני נס ציונה בחוץ. הקבוצה של בראד גרינברג להטה מהפתיחה מחוץ לקשת, ויצרה לעצמה יתרון בן 20 נקודות עוד ברבע הראשון, כשהיא קולעת 11 שלשות במחצית הראשונה. מארק טולפסן הוביל חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 27 נקודות ו-9 ריבאונדים ב-35 דקות.

"נלחמנו, שיחקנו חזק, ידענו שאם אנחנו רוצים לשמור על הסיכוי שלנו להעפיל לפלייאוף, אנחנו חייבים לנצח, אז באנו לשחק חזק", סיפר ג'וש קרטר שקלע 19 נקודות וניסה להסביר מה היה הבדל בין המשחק של אשדוד אמש לבין שתי התבוסות הקשות שהיא ספגה במשחקים הקודמים, "שיחקנו היום חזק יותר, ידענו שאנחנו צריכים לנצח אז הבאנו את האנרגיה שלנו".

הניצחון אמש סגר סוף שבוע מטורף עבור אשדוד, לאחר שתושבי העיר, וביניהם רוב שחקני הקבוצה, חוו ימים קשים עם אזעקות ונפילות של טילים. ובכל זאת, השחקנים עלו על הפרקט ושיחקו מצוין. "אלה לא היו ימים קלים, אבל הייתי כאן גם בעבר, התרגלתי לזה לצערי כבר, אבל אנחנו צריכים להמשיך לעשות את העבודה שלך", סיפר קרטר, שגם בקדנציה הקודמת שלו בארץ, חווה תקופה ארוכה של טילים והיה הזר היחיד מבין שחקני אשדוד שסירב לעזוב את העיר.

באשדוד יודעים שהם חזרו בגדול לתמונת הסיכויים לעלייה לפלייאוף. הקבוצה של בראד גרינברג צריכה לנצח משחק אחד יותר מהפועל תל אביב עד סיום העונה כדי לעשות זאת. במוצאי שבת הם יארחו את עירוני נהריה, ולאחר מכן יפגשו את מכבי תל אביב והפועל חולון. "אנחנו נילחם כדי להכנס לפלייאוף, ונקווה שזה יספיק לנו", סיכם קרטר.

ג'וש קרטר, מכבי אשדוד. קובי אליהו
גם בקדנציה הקודמת הוא היה במקלטים. ג'וש קרטר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully