וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס פלדין מתכונן לקרב המכריע: "לא נוכל לשחק ככה נגד הפועל חולון"

7.5.2019 / 9:56

הפועל ירושלים עברה את גלבוע/גליל בצורה נינוחה למדי למרות התחלה רעה, אך מסתכלת למשחק החשוב שלה ביום שישי נגד הסגולים. הגארד יודע: "אצלם בבית, עם הקהל המשוגע, אי אפשר להתחיל ככה"

ONE

הפועל ירושלים רשמה אמש (שני) ניצחון ליגה נוח נוסף כשגברה בבית 87:104 על הפועל גלבוע/גליל. הקבוצה של עודד קטש פתחה את המשחק לא טוב, וראתה איך גלבוע רצה ליתרון 13:23 ברבע הראשון, אלא שאז ירושלים חזרה לשחק את המשחק ההתקפי המצוין שלה וסיימה את המחצית הראשונה עם 62 נקודות. הניצחון לא מנע מקטש לבקר את הדרך שבה שחקניו הופיעו להתמודדות.

עוד בנושא
אמש בליגת העל: הפועל ירושלים הביסה את גלבוע/גליל 87:104
קטש: "הגנתית זה היה מביך, עלינו רכים וחסרי מאמץ"

שחקן הפועל ירושלים ג'יימס פלדין. לירון מולדובן
קרב ישיר על המיקום. פלדין/לירון מולדובן

"התחלנו את המשחק קצת לאט, אבל אהבתי איך שברבע השני והשלישי התאפסנו והתחלנו לשחק מול קבוצה. גליל קבוצה טובה וידענו שהם יבואו לשחק", אמר טיישון תומאס בסיום, "באתי לאט למשחק, וזה אפשר להם לרוץ, התחלנו פשוט לאט את המשחק, זו הייתה התחלה חלשה של המשחק, היינו צריכים להתחיל את המשחק יותר אגרסיבי".

ג'יימס פלדין הוסיף: "התחלנו את המשחק לאט, אני לא יודע מה קרה, אבל חזרנו די מהר. המאמן אמר לנו כמה דברים ובסוף הרבע הראשון התחלנו לחזור, בהמשך שיחקנו את הכדורסל הטוב יותר שלנו והצלחנו לברוח".

ירושלים תצא ביום שישי הקרוב למשחק חוץ קשה נגד הפועל חולון, משחק בעל משמעות גדולה לטבלה. ניצחון של האדומים יעלה אותם למקום השני בטבלה, מה שצפוי להפגיש אותם ברבע גמר הפלייאוף נגד הפועל באר שבע או הפועל תל אביב, ואילו הפסד ישלח את האדומים למקומות 3-4, ולמפגש נגד ראשון לציון או נס ציונה ברבע הגמר.

"אנחנו לא יכולים להתחיל את המשחק ככה בחולון, היא קבוצה טובה יותר, יש להם הרבה פציעות, אבל אצלהם בבית עם הקהל המשוגע אי אפשר להתחיל ככה, צריך לשחק ארבעה רבעים ואי אפשר לשחק ככה", סיכם פלדין.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully