וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה: ירדן שועה הושעה מאימוני הקבוצה

7.5.2019 / 16:55

החלוץ הושעה מאימונים בעקבות זריקת חולצת המועדון בתום המשחק אתמול נגד הפועל באר שבע. לשועה תיערך ועדת משמעת והוא צפוי לחזור בסוף השבוע הזה או תחילת שבוע הבא לאימונים

אינסטגרם

עיקרי הדברים

- ירדן שועה הושעה מאימוני מכבי חיפה

- מכבי חיפה במו"מ מתקדם על השאלה נוספת של קרים פריי

- שון וייסמן יקבל הצעה משודרגת, אבל ממשיך לפזול לחו"ל

- ניקיטה רוקאביציה יקבל הצעה לעונה הבאה, אבל בשכר מקוצץ

- מוחמד עוואד צפוי לעזוב אם הייבוש של מרקו בלבול יימשך

- עופרי ארד ונטע לביא התעמתו באחד האימונים השבוע

seperator

מכבי חיפה הודיעה היום (שני) שירדן שועה הושעה מאימונים בעקבות זריקת חולצת המועדון בתום המשחק אתמול נגד הפועל באר שבע. לחלוץ תיערך ועדת משמעת והוא צפוי לחזור בסוף השבוע הזה או תחילת שבוע הבא לאימונים. שועה, שלא פתח במשחק, עבר עבירת משמעת נוספת, אחרי שהשליך את החולצה שלו על המגרש וירד לחדר ההלבשה מבלי לחגוג עם שאר השחקנים את הניצחון. במועדון אמרו: "הוא בחור מלא אמוציות, אבל גם באמוציות צריך לשלוט. הוא חייב להתחיל ללמוד להתפקס ולא להיות מעורב בכל כך הרבה הפרות משמעת".

שועה הגיב הבוקר באינסטגרם לאירועים וכתב: "ניצחון חשוב שגרם לנו אושר גדול, לא מעט בזכות הקהל שלנו", כתב. "חשוב לי שתדעו שאני מעריך מאוד את התמיכה שלכם בקבוצה ובי. בסיום המשחק ברגע של רגש ללא כוונה, זרקתי את החולצה שיקרה לי, למועדון ולכולנו. לא צריל היה לקרות".

בחיפה סיפרו שבאימון במהלך השבוע, בו שועה יצא לאחר שהתלונן בקולניות על עבירה שלא נשרקה לטובתו, נרשם גם עימות "רציני" בין עופרי ארד לנטע לביא. במקרה הזה השניים לא נענשו. כך או כך, במועדון מקווים ששועה ימתן את התנהגותו ומספרים שג'ובאני רוסו לקח אותו כפרויקט אישי.

עוד בנושא

מכבי חיפה ניצחה 1:3 את הפועל באר שבע, צמד גדול לוייסמן
ירדן שועה השליך את החולצה על המגרש וירד לחדר ההלבשה
בלבול: "וייסמן אחד הצעירים המבטיחים שלנו, אשמח שיישאר"

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: ירדן שועה השליך את החולצה על המגרש וירד לחדר ההלבשה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה ירדן שועה. אדריאן הרבשטיין
יועמד לועדת משמעת פנימית במועדון. ירדן שועה/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה מרוצים מאוד מהניצחון 1:3 אמש על הפועל באר שבע, שמקרב אותם להשגת הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. במועדון טענו אמש שכרטיס לאירופה מהמקום השני ייחשב הישג בהתחשב בפתיחת העונה המאכזבת. בנוסף, סחט מרקו בלבול שבחים על כך ששוב התעקש לפתוח בהרכב שהוא מאמין בו, למרות ביקורות ותלונות מצד הפרשנים.

באופן לא מפתיע, מי שזכה אתמול למירב המחמאות היה שון וייסמן שכבש צמד. הקבוצה צפויה להעביר לחלוץ המשתפר הצעה משודרגת, אבל עדיין לא בטוח שהיא תשאיר אותו במועדון תשכנע אותו לא לצאת לאירופה, אחרי שנציגיו כבר מנהלים שיחות עם כמה קבוצות בחו"ל. וייסמן הציג אתמול כנראה את משחקו הטוב בקריירה והוא בכושר נהדר.

מרקו בלבול ביקש מההנהלה לנסות להשאירו. "שון עשה התקדמות אדירה השנה", הסביר גורם במועדון. "הוא מגיע כל יום כדי לתת עבודה ורואים את התוצאות של זה. הוא שחקן שראוי ללבוש את החולצה של מכבי חיפה יותר מהרבה שחקנים אצלנו".

שחקן מכבי חיפה שון וייסמן. אדריאן הרבשטיין
"עשה התקדמות אדירה". שון וייסמן חוגג אמש/אדריאן הרבשטיין

בנוסף, בקבוצה קיבלו החלטה עקרונית להשאיר את קרים פריי, ורק תפנית מפתיעה תמנע ממנו להישאר. חיפה צפויה לסגור בשבועות הקרובים את הפרטים עם בשאקשהיר, הקבוצה ממנה הושאל פריי לחיפה. על פי גורם המעורה בפרטים מתנהל בין מכבי חיפה לבשאקשהיר משא ומתן מתקדם על השאלה לעונה נוספת שבמסגרתה ישלמו הירוקים את מלוא שכרו של הקשר - כ-800 אלף יורו. בתום העונה הבאה יוכלו הירוקים לרכוש את פריי תמורת הסכום המוערך בכ-1.5 מיליון יורו. גם ניקיטה רוקאביציה יקבל הצעה לעונה הבאה, אך בשכר מקוצץ, מה שמציב אותו כסימן שאלה.

מי שמאוכזב מאוד ממעמדו הוא מוחמד עוואד, ששוב ראה את כל המשחק מהספסל. עוואד הפך לחלוץ הרביעי ברוטציה ומטבע הדברים בקושי מקבל דקות משחק. אתמול ישב ביציע המנהל המקצועי לשעבר מו אלאך, שבתקופתו עוואד הפך לשחקן הרכב משמעותי. אלאך מעריך מאוד את החלוץ ובסביבתו אמרו שהוא מופתע שהוא אינו מקבל קרדיט. בכל מקרה, אם יתברר לו שמעמדו יישאר זהה גם בעונה הבאה, עווד לא צפוי להישאר ועשוי לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת.

(עדכון ראשון: 07:49)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully