וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון כמעט שמטה יתרון גדול, אבל קבעה 2:2 בסדרה מול גולדן סטייט

הווריירס היו קרובים למחוק פיגור של 17 נקודות ברבע השלישי, אבל הפסידו 112:108. 38 להארדן, דוראנט (34) וקרי (30) לא הושיעו מנגד. מילווקי עלתה ל-1:3 על בוסטון עם ניצחון 101:113 בחוץ

עריכה: מתן חדד

הסיבוב השני בפלייאוף ה-NBA נמשך, והלילה (בין שני לשלישי) נערכו שני משחקים. בראשון גברה מילווקי על בוסטון ועלתה ל-1:3 בסדרה. בשני גברה יוסטון על גולדן סטייט וקבעה 2:2.

משחקי הלילה:

בוסטון (4) - מילווקי (1) 113:101
יוסטון (4) - גולדן סטייט (1) 108:112

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס חוגג. רויטרס
הסדרה נפתחה מחדש. הארדן חוגג/רויטרס
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס מאוכזב. רויטרס
התוצאה משקרת. קרי/רויטרס

יוסטון (4) - גולדן סטייט (1) 108:112 (הרוקטס השוו ל-2:2)

לרגעים נראה היה שהסדרה תהיה חד צדדית, אבל ג'יימס הארדן ויוסטון מתעקשים לכתוב עוד פרק ביריבות הקלאסית שמתפתחת בין המועדונים. הלילה הם שלטו במשחק לכל אורכו, למרות שהתוצאה רומזת אחרת. הארדן הגיע חד, נחוש ועם ידית מאופסת, אריק גורדון שוב עשה את שלו, פי ג'יי טאקר שוב היה האקס פקטור, ההגנה עבדה קצת יותר ביחס למשחקים הקודמים, וגם העובדה שקווין דוראנט עלה למשחק עם חבישה ביד בעקבות פציעה שסחב בוודאי לא הזיקה. בשורה התחתונה, זה היה הערב של הרוקטס, שבמהלך הרבע השלישי עוד הובילו ב-17 הפרש וכמעט הצליחו איכשהו לחרב זאת, אבל למזלם קווין דוראנט וסטף קרי החטיאו שלשות מכריעות שהיו יכולות לשלוח את המשחק להארכה.

המשחק החל דווקא בשליטה של הווריירס. סטף קרי, אחרי סדרה של משחקים חלשים, קלע 13 נקודות - רובן בחדירות לצבע - והוביל את האלופה ליתרון שלוש בתום 12 הדקות הראשונות, אולם החל מאותו רגע ג'יימס הארדן השתלט על העניינים ויוסטון נתנה את הטון, בשעה שקווין דוראנט הפצוע מתקשה להשפיע על המשחק. הרבע השלישי נפתח בבליץ: הרוקטס רצו לפלוס 17 עם עוד כמה שלשות, ונראה היה שהווריירס יישברו ויוותרו על המשחק. למזלם, דוראנט וקרי התעוררו, קיזזו את ההפרש לשש בלבד, והורידו אותם לרבע האחרון במינוס תשע. הארדן שוב תפס את המושכות ברבע האחרון, לצד שליטה מוחלטת של הרוקטס בריבאונד התקפה, ההפרש נשאר דו ספרתי. לקראת סיום גולדן סטייט דאגה שיישמר המתח. שלשה של סטף קרי 19 שניות לסיום הורידה את ההפרש לשתיים בלבד, הארדן דייק רק פעם אחת מהקו, ולווריירס נותר צ'אנס לשלוח את המשחק להארכה אבל דוראנט וקרי החטיאו מחוץ לקשת.

הארדן סיים משחק נהדר עם 38 נקודות (13 מ-29 מהשדה) ו-10 ריבאונדים, אריק גורדון הוסיף 20, פי ג'יי טאקר תרם 17 ו-10 ריבאונדים וגם כריס פול היה לא רע עם 13, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. מנגד, דוראנט סיים עם 34 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, קרי בלט גם כן עם 30 ו-8 אסיסטים ודריימונד גרין סיפק את הסחורה עם 15 ו-10 ריבאונדים, אבל קליי תומפסון סבל מיום פושר (11 נקודות), והספסל שוב איכזב עם 11 נקודות בלבד.

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
החבישה הפריעה לו. דוראנט/רויטרס
ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס, מול סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
חוזרים לסן פרנסיסקו. הארדן מול קרי/רויטרס
יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס. AP
מי זוכר את משחק 1? יאניס יורד מהפרקט כמנצח/AP
קיירי אירווינג, בוסטון סלטיקס. GettyImages
הצליח להרגיז את אוהדי בוסטון. קיירי אירווינג/GettyImages

בוסטון (4) - מילווקי (1) 113:101 (הבאקס עלו ל-1:3)

עם כל יום שעובר נראה שהדיון על זהות השחקן הטוב בעולם הולך ונעשה מסובך יותר. אחרי ההצגות של קווין דוראנט וקוואי לאונרד בימים האחרונים, יאניס אנטטוקומפו סיפק הצהרה משלו עם משחק מעורר השראה בו פירק בפעם השלישית ברציפות את ההגנה של הסלטיקס, שבמשחק 1 עוד נראתה כמו מוקש גדול עבורו. 39 נקודות (15 מ-22 מהשדה), 16 ריבאונדים ו-4 אסיסטים היו לגריק פריק, שהגיע לשיאו ברבע האחרון בו סיפק 17 נקודות ו-7 ריבאונדים וסייע לבאקס לפתוח יתרון דו ספרתי. יחד עם התרומה הנאה של שחקני הגל השני (הספסל של מילווקי ניצח 7:32 את זה של הסלטיקס), זה היה די והותר כדי לקרב את הבאקס מרחק ניצחון בית אחד מהעפלה לגמר המזרח לראשונה מאז 2001.

הסלטיקס, שקיבלו זריקת אנרגיה עם החזרה של מרכוס סמארט אחרי פציעה ממושכת, עוד פתחו טוב יותר והובילו ב-11 במהלך הרבע הראשון, אולם נחלשו לאט לאט, ובמה שאולי היה משחק הבית האחרון שלהם העונה זכו ליחס הולם מהקהל ששרק בוז לשחקנים ברבע האחרון, בשעה שהיתרון של הבאקס הולך ותופח. כדי להוסיף חטא על פשע, קיירי אירווינג נטש את הפרקט 10 שניות לסיום בכעס במה שעשוי להיות משחק הבית האחרון שלו כשחקן בוסטון.

מלבד יאניס אנטטוקומפו הנפלא, שהפך לשחקן מילווקי הראשון מאז קארים עבדול ג'באר שקולע לפחות 35 נקודות ומוריד לפחות 15 ריבאונדים במשחק פלייאוף, בלטו כאמור גם שחקני המשנה של מייק בודנהולזר. ג'ורג' היל סיים עם 15 ו-5 אסיסטים, כריס מידלטון ואריק בלדסו הוסיפו 13 כל אחד, ופט קונאטון תרם 9 ו-10 ריבאונדים. מנגד, 23 ו-10 אסיסטים היו לקיירי אירווינג, 20 ו-5 אסיסטים לאל הורפורד, ו-18 ו-14 ריבאונדים למרכוס מוריס.

שחקני מילווקי באקס חוגגים על הספסל. AP
שחקני הספסל של הבאקס עשו את ההבדל/AP
מרכוס סמארט, בוסטון סלטיקס מאוכזב. AP
גם הקאמבק שלו לא עזר לסלטיקס. מרכוס סמארט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully