וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועד האולימפי מתכונן למשחקי אירופה: "סימולציה לטוקיו 2020"

6.5.2019 / 15:34

39 ספורטאים מישראל יתחרו באליפות במינסק שכוללת 15 ענפים אולימפיים: "המטרה היא 7-5 מדליות". שטילוב: "אירוע מרגש מאוד, הכי קרוב לאולימפיאדה"

צילום: שלומי גבאי. עריכה: מתן חדד

הוועד האולימפי של ישראל כינס היום (שני) מסיבת עיתונאים במכון וינגייט לקראת משחקי אירופה האולימפיים שייפתחו ב-21 ביוני במינסק, בלארוס. זו תהיה הפעם השנייה בה יתקיימו המשחקים האירופיים, שדומים מאוד למשחקים האולימפיים, אם כי בפחות ענפים.

39 ספורטאים מישראל, 22 גברים ו-17 נשים, יטלו חלק במשחקים בעשרה ענפים מתוך 15 ענפים בהם יתחרו בסך הכל בכל האליפות.

יגאל כרמי, יושב ראש הוועד האולימפי בישראל, אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "המשחקים במינסק ממשיכים את באקו שנערכו ביוני 2015 אז חזרנו עם 12 מדליות. זו היתה הכנה טובה אז לריו 2016. נרצה במינסק לעשות סימולציה לטוקיו 2020. יהיו במינסק תחרויות מטרה ומעבר לזה חשובה נוכחות ישראל בוועד האולימפי האירופאי. חשוב לחזק את השייכות שלנו בין 50 המדינות שישתתפו במשחקי אירופה. המטרה היא 5 עד 7 מדליות במשחקי אירופה".

דני אורן, יושב ראש המשלחת, הציג את הספורטאים."יש לנו קשתים. יש לנו שחקני בדמינטון. יהיו לנו באיגרוף ארבעה ספורטאים. באופניים תהיה לנו משלחת גדולה. יש לנו נבחרת באקרובטיקה ונבחרת מכובדת בהתעלמות מכשירים. לינוי אשרם תהיה. כמובן המשלחת הגדולה ביותר של 9 ג'ודוקות שיתחרו שם באליפות אירופה בג'ודו. יש 4 אליפויות אירופה במסגרת המשחקים. אנחנו ניטול חלק בשלוש מהן. באיגרוף, בדמינטון וג'ודו. הצבנו מטרה של בין 5 ל-7 גמרים ובהם 5 עד 7 מדליות. המטרה העיקרית היא 24 ביולי 2020 בטוקיו וזו תהיה הכנה מצויינת".

אלכס שטילוב אמר בשם הספורטאים: "הייתי נושא הדגל במשחקי אירופה הקודמים. זה היה אירוע מרגש מאוד. זה האירוע הכי קרוב לאולימפיאדה. זו תהיה חזרה גנרלית של המשחקים האולימפיים בטוקיו".

אלכס שטילוב, יגאל כרמי, דני אורן, הוועד האולימפי. שלומי גבאי
מגיעים עם מטרות גדולות וציפיות. מימן: שטילוב, כרמי ואורן/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully