וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייל ווקר נתפס בוגד בחברתו במכונית הבנטלי שלו - ונזרק מביתו

רגע לפני השבוע המכריע של העונה, מגן מנצ'סטר סיטי הסתבך בסקנדל שמככב בכותרות הצהובונים. כוכבת ריאליטי עימה שכב חשפה את הסוד בפני בת זוגו ואם ילדיו: "הוא עכברוש"

מתוך יוטיוב

בעיצומם של השבועות המכריעים של העונה במנצ'סטר סיטי, הסתבך קייל ווקר בפרשה שמלהיטה את הצהובונים באנגליה. כוכבת ריאליטי מוכרת בשם לורה בראון גילתה בראיון ל-"סאן" שקיימה יחסי מין עם ווקר במכונית הבנטלי היוקרתית שלו, ועל פי הדיווחים כתוצאה מכך חברתו של ווקר ואם ילדיו, הדוגמנית אנני קילנר, זרקה אותו מביתם המשותף - אחוזה מפוארת בשווי 3.5 מיליון ליש"ט.

"הוא עכברוש", האשימה בראון. "חשבתי שפגשתי בחור נחמד ומצחיק אבל כשגיליתי שיש לו בת זוג וילדים נדהמתי - אני לא אחת שתמשיך להיות איתו בידיעה שיש לו חברה. הרגשתי שהוא ניצל אותי והשתמש בכוח ובכסף שלו כדי לעשות בי מה שהוא רוצה, אז יום אחד פשוט החלטתי לעשות את הדבר הנכון ולספר לאנני על מה שקרה. בהתחלה היא סירבה להאמין לי, אבל כשהראיתי לה הוכחה הגישה שלה השתנתה ברגע. היא אישה חזקה וניכר היה שהיא לא מתכוונת לסבול יחס כזה".

קייל ווקר. צילום מסך
קייל ווקר/צילום מסך

ווקר וקילנר מנהלים מערכת יחסים כבר כמעט עשר שנים, במהלכן נולדו להם שני בנים, אך זו לא הפעם הראשונה בה מסתבך ווקר בפרשה כזו. ב-2016 נתפס מי שהפך לפני שנתיים לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה כשנרכש ב-50 מיליון ליש"ט מטוטנהאם בבגידה בחברתו עם שפנפנת הפלייבוי קרלה האו בזמן ששהה עם נבחרת אנגליה ביורו בצרפת.

ווקר שזכה אשתקד באליפות בעונת הבכורה שלו במדי הסיטיזנס מנסה כעת להשלים עימם טרבל, אחרי שכבר זכו בגביע הליגה. לקרב האליפות מול ליברפול נותרו עוד שני מחזורים בלבד, ובעוד כשבועיים הם יפגשו את ווטפורד בגמר הגביע. כעת נותר לראות כיצד ישפיע הסקנדל על יכולתו על המגרש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
View this post on Instagram

?

A post shared by AnnieVKilner (@annievkilner) on

  • עוד באותו נושא:
  • קייל ווקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully