וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת חריפה בהפועל תל אביב: "כולם, מהמאמן ועד השחקנים, צריכים להתבייש"

6.5.2019 / 9:50

האדומים רשמו הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, הפעם מול נהריה, והסתבכו במאבקי הפלייאוף. גורם במועדון: "להיראות ככה זה שיא הביזיון". קריאה להחזרת אמינו לסגל. כעס על ההחלטה לקיים את משחק הכדורגל של המועדון במקביל לדרבי הכדורסל

ONE

הפועל תל אביב הסתבכה אמש (ראשון) בצורה קשה במאבקי הכניסה לפלייאוף אחרי שהפסידה בפעם השנייה העונה לעירוני נהריה 78:69, ונשארה במקום השמיני. האדומים מובילים בשני משחקים על מכבי אשדוד, אך לוח המשחקים שנותר לקבוצה של בראד גרינברג נוח בהרבה מזה של הקבוצה של דני פרנקו, ולא מן הנמנע שכבר היום הפער יצטמצם למשחק אחד בלבד.

בקבוצה התאכזבו מאוד מהיכולת שהציגו השחקנים במשחק בנהריה: "להגיע למשחק כזה, מול קבוצה ששכחה מתי פעם אחרונה ניצחה, ולהיראות ככה, זה שיא הביזיון", אמר גורם במועדון, "כולם, החל מהמאמן, ועד השחקנים, צריכים להתבייש בדרך שבה הופענו".

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
ביקורת קשה בתוך המועדון. דני פרנקו/דני מרון

בהפועל ידעו לציין כי מתוך 12 משחקים מול הקבוצות שמדורגות במקומות 9-12 עד כה העונה, ניצחו האדומים רק שישה משחקים, כשאף קבוצה אחרת בפלייאוף לא מחזיקה במאזן כל כך חלש מול נועלות הטבלה, "יש פה סגל שאמור להאבק על הביתיות בפלייאוף, ולא על הכניסה לשמינייה הראשונה. זה מביך".

בסביבת המועדון טוענים כי עצם השינוי בסגל והכנסתו של דשון סטיבנס במקום אלאדה אמינו לא הוכיח את עצמו, "אם נתעלם מהמשחק החלש של סטיבנס אתמול, אז עם אמינו הייתה לנו יחסית תקופה טובה עם שמונה ניצחונות מ-13 משחקים, כשרוב ההפסדים היו כשריצ'י האוול לא שיחק. עם סטיבנס בינתיים ניצחון משחק אחד משלושה, לא צריך לקבור את אמינו רק בשביל השינוי".

בתוך כך, בקבוצה כועסים מאוד על ההחלטה של מנהלת הכדורגל לקבוע את משחקה של קבוצת הכדורגל של המועדון במקביל לדרבי הכדורסל ביום ראשון בערב. בהודעה שהוציא המועדון נכתב: "אתמול בשעות הבוקר, נודע לנו כי מנהלת הליגות בכדורגל החליטה לפגוע פגיעה קשה באוהדי הכדורגל בכלל ואוהדי הפועל תל אביב בפרט ולקבוע את משחקה של קבוצת הכדורגל במקביל למשחק הדרבי בכדורסל. מהות השיבוץ אינה ברורה לנו, בייחוד לאחר העובדה שמועד קיומו של משחק הדרבי בכדורסל נקבע ב-22 באפריל, לפני שבועיים. אין זו הפעם הראשונה בה קברניטי הכדורגל מזלזלים באוהדי הספורט, מתנהגים ביהירות בבחינת "אני ואפסי עוד" ומגלים חוסר גמישות והבנה. בתקווה שעדיין לא מאוחר להזיז את המחזור האחרון בפלייאוף התחתון בליגת העל בכדורגל ליום אחר, אנו קוראים למנהלת הכדורגל ולצ'רלטון לחזור בהם מההחלטה האומללה ולאפשר לאוהדים להמשיך וללוות את קבוצותיהם האהודות".

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully