וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל התנגדות מכבי פתח תקוה וסכנין: לא יהיה שימוש ב-VAR במחזור הסיום

6.5.2019 / 8:54

למרות התעקשותה של מ.ס אשדוד, במנהלת החליטו לא להשתמש במערכת השיפוט החדשה גם בשלושת משחקי ההכרעה על זהות היורדת השנייה ביום ראשון

מנהלת ליגת העל

אחרי שאתמול (ראשון) הודיעה המנהלת שנושא השימוש ב-VAR בפלייאוף התחתון במחזור האחרון של העונה יעלה להצבעה בפני הדירקטוריון, הוחלט הבוקר לא לעשות שימוש במערכת השיפוט החדשה בשלושת משחקי ההכרעה על זהות היורדת השנייה ללאומית, שייערכו ביום ראשון הקרוב.

בהודעת המנהלת הבוקר נכתב: "בתום בדיקה מול הקבוצות לגבי הפעלת VAR במחזור האחרון בפלייאוף התחתון, עולה כי המועדונים מכבי פתח תקוה ובני סכנין אינם תומכים בכך. שינוי כללי המשחק אפשרי רק בהסכמת כל המועדונים המעורבים ולכן ההחלטה המקורית נותרת בעינה ומשחקי הפלייאוף התחתון ישוחקו ללא VAR כפי שהיה עד כה. נשוב ונדגיש כי כפי שהודענו בתחילת השנה, החל מהעונה הבאה המערכת תופעל בכל משחקי ליגת העל"

כזכור כבר אמש כעסו במ.ס אשדוד על הדיווחים שמכבי פתח תקוה מתנגדת לשימוש ב-VAR ואמרו: "הבעיה היא לא אבי לוזון. כל בר דעת מבין למה אבי לוזון מתנגד כעת כאשר רק לפני שבועיים הוא דרש בכתב את ה-VAR. הבעיה היא ההתנהלות של מנהלת הליגה וההחלטה התמוהה שבמחזור כל כך רגיש שואלים את דעתן של הקבוצות המעורבות אם הן בעד משחק כדורגל הוגן ושקוף. "הרי מטרת ה-VAR היא למנוע טעויות שיפוט ושהתוצאה הסופית תקבע על פי היכולת של השחקנים ולא על בסיס טעויות שיפוט".

מהלך VAR בבדיקה, מכבי נתניה - מכבי תל אביב. קובי אליהו
יסתדרו בלעדיה. מערכת VAR/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • VAR

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully