וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב יהיו זהירים עם פארגו: "חלק חשוב מהסגל"

6.5.2019 / 7:30

הגארד שלא התלבש בניצחון על ראשון לציון סובל מרגישות בברכו, ובמועדון מסבירים כי אין סימנים לפציעה קשה. אלכס טיוס מנתח מה הופך את המשחקים נגד ראשון לציון לקשים יותר: "גודס מכיר את כולנו, הם גורמים לנו לחשוב ומוציאים מהקצב"

ONE

זה לא היה פשוט, אבל מכבי תל אביב שמרה אמש (ראשון) על המקום הראשון בטבלת ליגת העל בזכות ניצחון 87:97 על מכבי ראשון לציון ביד אליהו. הקבוצה של יאניס ספרופולוס לא תוכל להבטיח את המקום הראשון בתום הליגה הסדירה לפני מחזור הנעילה כל עוד הפועל חולון לא מפסידה.

הצהובים פתחן את המשחק לא טוב ופיגרו 23:9 במהלך הרבע הראשון, אלא שאז נכנס למשחק מייקל רול, וצלף 16 נקודות במחצית הראשונה שהורידו את קבוצתו ביתרון. המחצית השנייה הייתה טובה יותר, לפחות בצד ההגנתי, כשהצהובים עוצרים את הכתומים על 35 נקודות. סקוטי ווילבקין הוביל את קלעי מכבי עם 20 נקודות ו-5 אסיסטים.

שחקן מכבי תל אביב מייקל רול מול שחקן מכבי ראשון לציון איתי שגב. מגד גוזני
להט במחצית הראשונה. מייקל רול/מגד גוזני

"שיחקנו היום הגנה טובה מאוד במחצית השנייה, זה פתח את המשחק בשבילנו. לאורך רוב המשחק שיחקנו טוב, היו לנו חלקים לא טובים, אבל הדבר החשוב זה שהשגנו את הניצחון", סיכם אלכס טיוס שסיים עם 8 נקודות ו-8 ריבאונדים והתייחס למאצ'אפ הלא פשוט שיש להם עם ראשון לציון העונה, "אני חושב שראשון קצת מקשה עלינו, הם משחקיים סוגים שונים של הגנה, לפעמים באותה התקפה, הם גורמים לנו לחשוב ומנסים להוציא אותנו מקצב שלנו. גודס מכיר את כולנו, אז לדעתי זה הסיבה שהמשחקים איתם צמודים יותר. כל משחק הוא שונה, נצטרך להיות מוכנים, לכל סגנון שונה, זה טוב לשחק מול סוגי הגנות שונות, אני חושב שבסופו של יום זה יעזור לנו".

מי שלא התלבש בשורות הצהובים היה ג'רמי פארגו, שנעדר זה משחק שני ברציפות, הפעם בשל רגישות בברכו. במכבי התעקשו כי הסימנים לא מלמדים על פציעה חמורה מדי, אך יהיו זהירים עם החזרה של השחקן שפספס את כל החצי הראשון של העונה בשל פציעת גב. "ג'רמי חלק חשוב מהסגל שלנו, אנחנו לא משופעים בגארדים", אמרו בקבוצה אמש, "מקווים לקבל אותו במהרה כי יהיה לנו קשה מאוד מבחינת עומסים אם הוא לא יהיה איתנו בחלקי ההכרעה של העונה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי ראשון לציון 87:97

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב, ג'רמי פארגו. דני מרון
לא יחזור בקרוב. ג'רמי פארגו/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully