וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "צריך ללמוד להיות מוכנים מנטלית בפתיחה"

5.5.2019 / 23:40

מאמן מכבי תל אביב לא אהב את הדקות הראשונות מול מכבי ראשל"צ: "צריכים ללמוד מהמשחק הזה". גודס: "עשינו את המיטב"

ONE

מכבי תל אביב נאלצה לעבוד קשה מאוד הערב (ראשון), אבל בסופו של דבר הצליחה להשיג ניצחון חמישי ברציפות - 87:97 על מכבי ראשון לציון, לאחר שכבר פיגרה ב-14 הפרש ברבע הראשון.

"אנחנו שמחים על איך שסיימנו את המשחק, אבל אני לא מרוצה מאיך שהתחלנו אותו", אמר יאניס ספרופולוס. "התחלנו בלי שום ריכוז, אפשרנו 29 נקודות ברבע הראשון ו-52 במחצית, אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה שצריכים להיות מוכנים מנטלית בפתיחת המשחק. ידענו שראשון קבוצה טובה מאוד, מאוד מאורגנת על הפרקט, עם שחקנים טובים שנלחמים. אחרי הפתיחה הרעה, זה היה חשוב מאוד שהשחקנים שבאו מהספסל היו טובים בהתקפה, ואני מרוצה על ההגנה שעשינו על לונג במחצית השנייה".

ג'רמי פארגו לא נרשם הערב בסגל, ובהמשך העונה יצטרך היווני להחליט איזה זר לא להלביש בכל משחק נתון. "נראה מי ישחק בפלייאוף", אמר. "אם אין לנו פציעות, כולם יכולים לשחק. כרגע יש לנו פציעה אחת. אני לא חושב שיש לנו בעיה עם המאצ'-אפ עם ראשון. המאמן הקודם מכיר את השחקנים שלנו, כל הקבוצות באות לפה עם עודף מוטיבציה". על המצב בדרום אמר היווני: "הדבר הכי חשוב זה השלום, ולשמור על חיי האנשים, אני מקווה שהכל יהיה בסדר. אני מקווה שהספורט יעזור לסיים את האלימות".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. מגד גוזני
עדיין יש על מה לעבוד. ספרופולוס/מגד גוזני

המאמן המפסיד גיא גודס סיכם: "אם אתה רוצה לנצח כאן, אתה צריך להיות ליד כל הזמן ובמאני טיים לעשות מהלכים. שיחקנו טוב, הכדור זז, משחק חמישי ברציפות עם 25 אסיסטים. דריל מונרו הכניס לנו המון שכל וניסיון. ידענו שאם מכבי קולעת סביב ה-95 נקודות, אז אין לנו הרבה סיכוי. החבר'ה שלי עשו את המיטב, שיחקנו כדורסל טוב, יש לנו הרבה דברים לשפר. הקבוצה עברה המון זעזועים בתחילת העונה, המון חילופים, בכל פעם היא הגיבה טוב לחילופים. לגבי השחרור של איגור קולשוב, זו סיטואציה שלא תכננו אותה, אבל זה קרה, גם הוא רצה קצת להתאוורר, והשינוי הזה שם אנשים במקומות אחרים. הכל קרה ברוח טובה".

עוז בלייזר, שהיה טוב מאוד, הוסיף: "אני גאה בחבר'ה על המלחמה שנתנו, לשחק מול מכבי בכושר שהם נמצאים זה לא פשוט. היינו שם כל המשחק, לצערי על טעויות קטנות מול קבוצה כזאת אתה משלם די מהר. צריך להיות מרוכז מולם לאורך 40 דקות. אנחנו מגיעים לשלב האחרון של העונה בקצב טוב. יש לנו שבוע הבא את חולון בבית ואנחנו רוצים מאוד לנצח".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי ראשון לציון 87:97

לכתבה המלאה
שחקן מכבי ראשון לציון עוז בלייזר מול שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. מגד גוזני
אסור לטעות מול הצהובים. בלייזר מול זוסמן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully