וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה תוקפים את מנצ'סטר יונייטד, סולשיאר: "כנראה שאנחנו ראויים לליגה האירופית"

השדים האדומים שוב מחוץ לאלופות, גארי נוויל: "זו לא קבוצה, לא נשאר כלום מאלכסיס". וגם: הפגיעה בכיסי השחקנים והלו"ז המשפיל

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: סיכום חצי גמר ליגת האלופות

כשאולה גונאר סולשיאר החליף את ז'וזה מוריניו, יצאה מנצ'סטר יונייטד לדרך חדשה ולפרקים היה נדמה כאילו השדים האדומים מסוגלים להפוך עונה כושלת להצלחה מסחררת. אלא שירח הדבש נגמר והערב (ראשון) נגמר גם חלום ליגת האלופות, כשהשדים האדומים סיימו ב-1:1 בלבד עם האדרספילד ואיבדו סיכוי להגיע לטופ 4 בפעם הרביעית בשש העונות האחרונות.

על פי דיווחים בממלכה, הכישלון יעלה לשחקני השדים האדומים ביוקר - תרתי משמע. לרבים מהם סעיף בחוזה לפיו יאבדו 25 אחוז ממשכורתם בעונה הבאה אם יסיימו מחוץ לטופ 4, ואחד המפסידים העיקריים יהיה פול פוגבה. הכוכב הצרפתי יאבד כ-1.8 מיליון ליש"ט בשל מספר בונוסים נוספים, חוזהו של אלכסיס סאנצ'ס יעניק לו 375 אלף ליש"ט "בלבד" לשבוע לעומת חצי מיליון ליש"ט לשבוע, אם יישאר במועדון בעונה הבאה.

באנגליה לא ריחמו על יונייטד כששחקן העבר גארי נוויל תקף ואמר: "זו לא קבוצה. ככל שאני צופה בה יותר, אני מבין שזו לא קבוצה. היא מזכירה לי את טוטנהאם של תחילת הדרך של פוצ'טינו - קבוצת שחקנים שנראים טוב, אבל אין שם כלום, שום רוח, והוא היה צריך לפרק אותה חתיכה אחר חתיכה. זה מה שסולשיאר צריך לעשות. זה יהיה נחמד אם הוא יקבל מנהל מקצועי מנוסה שיעזור לו בכך".

לאחר שער השוויון שכבשה האדרספילד הצנועה, איבד נוויל את מעט הסבלנות שנותרה לו והוסיף: "אין שום דבר שאני אוהב ביונייטד הזו. הם פשוט איומים, חבורת שחקנים מדוכדכת, הם כל כך חסר אנרגיה". על אלכסיס סאנצ'ס אמר: "זו תעלומה, אני לא יודע אם המדע מסוגל להסביר מה קרה לו. מאחד השחקנים הכי עקשנים נותר שחקן שאיבד הכל - ביטחון, אנרגיה, רגליים, כדרור, שערים. לא נותר בו שום דבר".

ג'יימי רדנאפ הוסיף: "כולנו חשבנו שמוריניו הוא הבעיה. כשאלכס פרגוסון עזב, הם הוציאו 744 מיליון ליש"ט. הם ניסו להפוך להארלם גלוברטרוטרס של הכדורגל. הם קונים שחקנים בלי לבנות מערך סביבם. אם תראו מה ליברפול וסיטי עשו, הם קנו שחקנים ללא אגו. יש כל כך הרבה דברים בעייתיים ביונייטד. החשש שלי הוא שאם הם יתחילו את העונה הבאה לא טוב, יהיה לחץ עצום על סולשיאר ואז ייאלצו לפטר אותו. זה מה שיקרה. הם בצרות צרורות".

גם סולשיאר עצמו יודע שבעונה הבאה הסגל ייראה אחרת לגמרי. "אני לא אנקוב בשמות, אבל ראיתם היום חלק מהשחקנים במשחקם האחרון פה", אמר המאמן הנורבגי. "כל הקבוצה אכזבה. היו לנו הרבה הזדמנויות להגיע למקום השלישי או הרביעי, אבל לא עשינו זאת. כנראה שזה המקום לו אנחנו ראויים, הליגה האירופית. הבעיה לא היתה הגישה שלנו. השחקנים רצו היום, הם ניסו, וזה לא הספיק. היינו לא מספיק יציבים העונה. היו תקופות טובות, תקופות רעות, תקופות טובות מאוד ורעות מאוד. להיות במקום השישי זה די משקף".

בנוסף, ליונייטד יש בעיה עם לוח הזמנים בקיץ. לא רק שהיא לא תהיה בליגת האלופות, אלא אם היא תסיים במקום השישי, ואם ווטפורד תנצח את מנצ'סטר סיטי בגמר הגביע, היא עוד עלולה לשחק בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית כבר ב-25 ביולי, ולעבור שלושה סיבובים עד לשלב הבתים. כרגע יונייטד קבעה לעצמה ב-25 ביולי משחק ידידות מול טוטנהאם בשנחאי כחלק ממסע קדם העונה, אבל ייתכן שתיאלץ לשנות את התוכניות. "זה לא מה שאנחנו רוצים", הודה סולשיאר, שייאלץ לעודד את היריבה העירונית בגמר הגביע, "אבל בוא נראה מה יקרה בשבוע הבא עם ארסנל ועם הגמר של סיטי".

מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר. רויטרס
רק מחכה שהעונה תיגמר. סולשיאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully