וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: זלצבורג של מונס דאבור זכתה באליפות והשלימה דאבל

החלוץ הישראלי נכנס כמחליף ובישל ב-1:2 על אוסטריה וינה שסידר לקבוצתו אליפות 13. היברניאן של מרציאנו הפסידה 1:0 לריינג'רס

עריכה: מתן חדד

בווידאו: מונס דאבור מוצג בסביליה

מונאס דאבור עלה היום (ראשון) כמחליף ועזר לרד בול זלצבורג להפוך ולנצח 1:2 את אוסטריה וינה, ניצחון ששווה אליפות שישית ברציפות לקבוצה של הישראלי, שחוגגת דאבל. החלוץ עלה מהספסל בדקה ה-60, בישל לג'אבר שלאגר (82) שקבע 1:1, והמחליף השני האנס וולף הפך עם שער ניצחון שהפך לשער אליפות בדקה ה-86. דומיניק פרוקופ כבש ראשון לוינה (71), שנאלצה להסתדר ללא אלון תורג'מן הפצוע. מדובר באליפות שישית ברציפות ו-13 בסך הכל לזלצבורג, שהשלימה זכייה בדאבל אחרי שזכתה גם בגביע האוסטרי. עבור מונס דאבור מדובר באליפות שנייה שהוא חוגג בקבוצתו אותה הוא יעזוב בקיץ לסביליה הספרדית.

* ביברס נאתכו פתח ובישל ב-0:3 של אולימפיאקוס בחוץ על לאריסה. קפטן נבחרת ישראל הוחלף בדקה ה-72, לא לפני שבישל בדקה ה-24 לאחמד חסן את הראשון של האדומים.

* שובל גוזלן עלה כמחליף וכבש את הרביעי ב-1:4 הגדול של פראלימני על ארמיס במחזור ה-30 של הפלייאוף התחתון בליגה הקפריסאית. פראלימני, בה גם משחק בוריס קליימן שהשלים 90 דקות בשער, עדיין מתחת לקו האדום עם 29 נקודות, אותו מספר נקודות כמו לדוקסה שנמצאת מעל לקו עם אותו מספר נקודות אבל עם יחס שערים טוב יותר.

* אמיר עגייב כבש שער ניצחון קריטי לסומגאיט, שניצחה 0:1 את סבאח במחזור ה-27 של הליגה האזרית. הניצחון למעשה הבטיח את הישארותה של סומגאיט, בה גם משחק אלי בבייב, בליגה הראשונה באזרבייג'אן.

* ג'רמיין דפו הכניע בדקה ה-41 את אופיר מרציאנו, וסידר לריינג'רס 0:1 ביתי על היברניאן במסגרת המחזור ה-36 בפלייאוף העליון של הליגה הסקוטית. השוער הישראלי השלים 90 דקות וקבוצתו נותרה במקום החמישי עם 54 נקודות.

* עומרי אלטמן הפצוע לא היה בסגל פנאתינייקוס, שהביסה 0:4 את פנאיטוליקוס במחזור ה-30 של הליגה היוונית.

שחקן רד בול זלצבורג מונס דאבור חוגג זכייה בגביע. GettyImages
עוזב עם דאבל. מונס דאבור/GettyImages
שחקן רד בול זלצבורג מונס דאבור. אבנר שביט, מערכת וואלה!
מונאס דאבור/מערכת וואלה!, אבנר שביט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully