וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל המצב: מרבית המחלקות הצעירות באשדוד, באר שבע וראשון לציון הושבתו

5.5.2019 / 17:39

קבוצת הנוער של מ.ס. אשדוד סירבה להצעת ההתאחדות לכדורגל לארח את מכבי תל אביב בשפיים, המשחק צפוי להידחות פעם נוספת

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר הפועל תל אביב - בני סכנין

במ. ס. אשדוד דחו את הצעת ההתאחדות לכדורגל לקיים את משחק הנוער של הקבוצה מול מכבי תל אביב במתקן של ההתאחדות בשפיים. המשחק שנדחה מאתמול (שבת) נקבע למחר בשעה 19.30 באשדוד ונכון לעכשיו ההערכה היא שהוא שוב יידחה. באשדוד דחו את הצעת ההתאחדות מאחר שהקבוצה אותה מאמן אלי לוי עדיין נמצאת בסכנת ירידת ליגה ובמועדון לא רוצים לוותר על הביתיות במשחק כה חשוב. בינתיים, ומכיוון שאין הודעת ביטול למשחק מחר, תקיים קבוצת הנוער את האימון שלה הערב במגרש האימונים של הפועל ראשון לציון, על פי סיכום בין המועדונים.

קבוצת הנוער של אשדוד תהיה היחידה במחלקה שתתאמן הערב. יתר קבוצות מחלקת הנוער והילדים קיבלו הודעה על ביטול האימונים בשל הנחיות פיקוד העורף. גם בראשון לציון החליטו לבטל את אימוני מחלקת הנוער ולמעט קבוצת הנוער של המועדון, שבעצמה לא שיחקה אתמול באשקלון בשל המצב, כל יתר קבוצות הנערים והילדים מושבתות. גם בהפועל באר שבע החליטו להיצמד להוראות פיקוד העורף והודיעו לכל קבוצות המחלקה הצעירה שלא יתקיימו היום אימונים.

קבוצת הבוגרים של אשדוד נמצאת בחופשה ותחזור להתאמן רק מחרתיים. קבוצת הבוגרים של הפועל באר שבע יצאה כבר לביתה של הבעלים אלונה ברקת בתל אביב ומשם תעשה את הדרך לבית מלון בחיפה לקראת המשחק מחר מול מכבי חיפה.

ירי רקטות בדרום, מאי 2019. רויטרס
אי אפשר לנהל כדורגל כסדרו במצב כזה/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully