וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריצה המדהימה של קודי בלינג'ר תיעצר? סיכום ביניים מה-MLB

שחקן הבסיס הראשון של הדודג'רס נראה בלתי עציר, אך פרק את הכתף וינסה להמשיך לספק מספרים היסטוריים. ברייס הארפר כבר חטף בוז, הרד סוקס מתעוררים ומה קורה עם מני מצ'אדו?

קודי בלינג'ר לוס אנג'לס דודג'רס. AP
עשה הכל בחודש הראשון של העונה. בלינג'ר/AP

לצערנו, הנסיבות לא מאפשרות עדכון יומיומי או אפילו שבועי על ה-MLB עבור חובבי הליגה, אבל בכל זאת, ננסה מדי פעם לתת כאן איזה סיכום ביניים עבור אלה שרוצים לקבל מושג על מה שקורה, בעוד העונה מתקדמת.

נכון להיום, יום ראשון ה-5 במאי, שלוש קבוצות מוליכות את הליגה: מינסוטה (11:20), טמפה ביי (12:21) וסגנית האלופה לוס אנג'לס דודג'רס (13:22).

הטווינס נהנים לא מעט מהבית החלש שלהם, כאשר רק קליבלנד נותנת שם פייט אמיתי והשתיים הללו כנראה יברחו לשלוש היריבות החלשות (דטרויט, שיקגו וייט סוקס וקנזס סיטי) עוד יותר ככל שהעונה תתקדם. הרייז שוב עושים עבודה יוצאת דופן, בדיוק כמו בעונה שעברה, אך אחרי פתיחה מסחררת הם רק עם שבעה ניצחונות מ-15 המשחקים האחרונים. טיילר גלאסנו מצטיין עבור הקבוצה מפלורידה ויש לו הכי הרבה ניצחונות בליגה השנה (6) ואת ה-ERA הכי טוב באמריקן ליג (1.47, שני בליגה רק ללואיס קאסטייו מסינסינטי עם 1.45).

הסיפור הגדול עד כה הוא קודי בלינג'ר, שמוביל את הדודג'רס וסיפק את אחד מחודשי הפתיחה הטובים אי פעם בליגה. הוא חובט ל-41.5 אחוזים כרגע (!), מוביל את המייג'ורס עם 38 RBI ובשוויון עם ה-MVP החייתי ממילווקי, כריסטיאן יליץ', בראש טבלת ההומראנים עם 14. בלינג'ר, לצערו, פרק את הכתף שלשום ומתמודד עם פציעה שעלולה לעצור את הריצה המסחררת שלו.

חוץ מזה, האלופה בוסטון פתחה בצורה מחרידה, אבל עם חמישה ניצחונות מששת המשחקים האחרונים היא מתקרבת למאזן חצוי (18:16 כרגע) וחוזרת לתמונה ב-AL מזרח. הלילה הרד סוקס סיפקו רצף משוגע של 10 חבטות באינינג השלישי מול הווייט סוקס בחוץ.

היאנקיז ממשיכים להילחם בפציעות ומעמידים מאזן סביר כרגע (14:18, 2.5 משחקים מטמפה) וב-AL מערב, יוסטון שוב מעל כולם עם 14:19 וביתרון שני משחקים על סיאטל, שהפסידה את כל ששת האחרונים.

פילדלפיה, למרות שברייס הארפר כבר הספיק לחטוף בוז מהקהל המקומי בשל יכולת די דלה, מוליכה את ה-NL מזרח ביתרון 1.5 משחקים על אטלנטה ובעוד שמיאמי היא היחידה בליגה שטרם הגיעה לעשרה ניצחונות (23:9). הרכש השני הגדול של הפגרה, מני מצ'אדו, מספק מספרים לא רעים בסן דייגו (8 הומראנים בינתיים), אבל כצפוי, הפאדרס בינוניים משהו (16:18, 3.5 משחקים מהדודג'רס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully