וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל הודיע: בעקבות המתיחות, משחקי היום בדרום מבוטלים

5.5.2019 / 8:25

המשחק של באר שבע באילת אמור להתקיים כמתוכנן, למרות הלחץ של הזרים. טרם התקבלה החלטה בנוגע למשחק בין נס ציונה לאשדוד שמתוכנן למחר

תקיפות צה"ל בעזה/וידאו: דובר צה"ל. סטילס: רויטרס

איגוד הכדורסל הודיע הבוקר (ראשון) שכל משחקי הכדורסל מגדרה ועד באר שבע שתוכננו להיום מבוטלים. לא מדובר במשחקים בליגות המקצועניות, אך מספר רב של משחקים בליגות הילדים שתוכננו לא יתקיימו.

במקביל, במנהלת הליגה נמצאים בקשר עם מכבי אשדוד והפועל באר שבע שנמצאות בקו האש החל מאתמול. באר שבע תשחק היום נגד הפועל אילת, והמשחק יתקיים כמתוכנן, ואילו אשדוד אמורה לשחק מחר נגד עירוני נס ציונה בחוץ, ולא התקבלה כל החלטה לגבי קיום המשחק. בשלב זה לא ברור היכן והאם תערוך אשדוד היום אימון כרגיל, כשנס ציונה העבירה מסר לאנשי הקבוצה הדרומית שהם מוזמנים לערוך את האימון באולמם הביתי.

באר שבע הספיקה להתאמן אתמול לפני שהעיר נכנסה למעגל ההפצצות, אך הדבר לא מנע לחץ רב אצל שחקני הקבוצה. הבוקר יקיימו בהנהלת הקבוצה שיחות עם השחקנים כדי לבדוק את המצב ולראות האם הם מסוגלים לעלות לשחק כדורסל, ובהתאם יוחלט האם לבקש ממנהלת הליגה לדחות את ההתמודדות.

כזכור, בסבב הטילים הקודם, שנערך בחודש נובמבר, נדחה משחק בליגת העל בין הפועל באר שבע למכבי ראשון לציון שהיה אמור להערך ביום בו נפלו טילים בעיר. מלבד שתי הקבוצות הדרומיות בליגת העל, קבוצה נוספת שנמצאת בקו האש היא מכבי שדרות, שהעפילה ביום חמישי לגמר הפלייאוף בליגה הארצית, אך המשחק הראשון בגמר, שייערך במודיעין, צפוי להערך רק בעוד מספר ימים.

ג'אקים דונאלדסון שחקן הפועל באר שבע מתוסכל. ברני ארדוב
הזרים בלחץ. ג'אקים דונאלסון מהפועל באר שבע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully