וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה על המתיחות עם ההנהלה: "לשחקנים היה קשה לאחרונה"

מאמן הפועל תל אביב הודה אחרי הבטחת ההישארות: "בשבועיים האחרונים היה קשה לעשות את ההפרדה. זו הייתה עונה של למידה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בהפועל תל אביב נשמו הערב (שבת) לרווחה אחרי שהניצחון 0:3 על בני סכנין קבע: האדומים הבטיחו את ההישארות בליגה. אלא שהאקשן במתחם חודורוב עדיין לא נגמר ומהדשא הוא עובר רשמית לקומת ההנהלה. בימים הקרובים יתחילו ההכנות לעונה הבאה וכשברקע המתיחות הגוברת בין קובי רפואה לראשי המועדון, השאלה המרכזית היא איך הן יראו ומי יהיה אחראי להן.

"כמובן שהוקל לי", אמר רפואה אחרי המשחק, "העונה התחילה לא טוב מבחינת הקבוצה וגם מבחינתי באופן אישי. המטרות היו אחרות בתחילת העונה, אבל הכל היה כמעט. כמעט ירדנו ליגה וכמעט עלינו לפלייאוף העליון. זו הייתה עונה לא פשוטה".

רפואה הוסיף: "בסופו של דבר אני שמח שנשארנו בליגה כי אחרי שחזרתי זו הייתה המטרה. כל העונה הזו מבחינתי היא למידה אחת גדולה. האחריות האישית במועדון בסדר גודל כזה, הפיטורים, החזרה, זה משהו שאתה לומד ממנו. אני חושב שלכל המערכת זו הייתה עונה של למידה".

על היחסים עם ההנהלה אמר רפואה: "לשחקנים היה קשה מאוד בשבועות האחרונים ובשבועיים האחרונים לא הצלחנו לעשות את ההפרדה. אני מאמין שהשבוע נקיים פגישה. יש לי תכנית עבודה לעונה הבאה, יהיה לי את מה להגיד, אני אשמע אותם, הם ישמעו אותי, ננהל שיחה בכבוד הדדי ונקבל החלטות".

מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה. קובי אליהו
"האחריות האישית במועדון בסדר גודל כזה, הפיטורים, החזרה, זה משהו שאתה לומד ממנו". רפואה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully