וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדמינטון: מישה זילברמן ניצח בגמר אליפות ברזיל הפתוחה וזכה בטורניר

הישראלי זכה בטורניר הבדמינטון הראשון המקנה ניקוד לטוקיו 2020, ופתח מצוין את המסע בדרך להופעה שלישית ברציפות במשחקים האולימפיים: "מקדיש את הניצחון ליושבים במקלטים"

מישה זילברמן שחקן בדמינטון ישראלי. רויטרס
בדרך הנכונה. זילברמן/רויטרס

מישה זילברמן ניצח בגמר אליפות ברזיל הפתוחה, טורניר הבדמינטון הראשון המקנה ניקוד לטוקיו 2020, ובכך אותת על פתיחה מצוינת בקמפיין בדרך להופעה שלישית ברציפות במשחקים האולימפיים.

זילברמן אמנם ניצח 0:2 חלק את בראיין יאנג מקנדה, אבל שתי המערכות היו צמודות, 17:21, 20:22. כל זאת, יממה לאחר הניצחון המפתיע של מישה על המדורג ראשון בטורניר, מרק קאלשו מהולנד, המדורג 30 בעולם. זילברמן, שהגיע לטורניר מהמקום ה-49 בעולם ודורג שלישי בטורניר, צפוי להתקדם כעת בדרוג העולמי.

זילברמן: "רוב השחקנים המובילים מאירופה ויבשת אמריקה הגיעו לטורניר אז אין לי מילים לתאר את האמוציות והשמחה שיש לי עכשיו. זהב חשוב מאוד. בגמר ניצחתי שחקן אסיאתי תחת דגל קנדה, שבעבר הפסדתי לו, אבל פה ברגע האמת ניצחתי ואני מאושר מכך. אני רוצה פשוט להגיד לכולכם בישראל תודה רבה על המילים החמות והעידוד לאורך כל הטורניר. גם אם זו רק מילה אחת היא מחזקת אותי ונותנת כוחות ברגעים קשים. אני מקדיש את הזכייה שלי לאזרחי ישראל שנמצאים ממש ברגעים אלה במקלטים ובחדרי הביטחון ועוברים רגעים קשים מאוד. לבי אתכם ואני מקווה שההישג שלי מספק ולו רק טיפה קטנה של גאווה ועידוד, והעיקר, שהכל יעבור בשלום".

בשבת אלוף ישראל הטרי, שדורג שלישי ערב הטורניר ו-49 בעולם, הפתיע כשהדיח בחצי הגמר את המדורג ראשון בטורניר וה-30 בעולם, מארק קאלשו מהולנד בשתי מערכות, 19:21, 19:21.

טורניר מוצלח היה גם לקסניה פוליקארפובה (60 בעולם, 2 בטורניר), שזכתה במדליית הארד לאחר שנעצרה רק בחצי הגמר בשבת ולאחר שלוש מערכות מול הבולגריה לינדה זצ'ירי.

בטורניר יוון, רבע גמר זוגות גברים ליונתן לויט ומאי בר נצר, שמסיימים בטופ 8 לשם העפילו בזכות ניצחון על זוג טורקי. ברבע הגמר עצמו נוצחו לויט ובר נצר בידי זוג נורבגי.

שחקן הבדמינטון מישה זילברמן. איגוד הבדמינטון, אתר רשמי
זהב. זילברמן/אתר רשמי, איגוד הבדמינטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully