וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלקה: "מתרגש זו לא מילה בכלל", ברדה: "אנחנו מאושרים מאוד"

4.5.2019 / 20:14

קשר הפועל חדרה דיבר על התחושות לקראת הטקס בהר הרצל אחרי ההפסד למכבי נתניה. ברדה הוסיף: "קניקובסקי בספק גדול לגמר הגביע". צפו בחגיגות של המנצחת

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי נתניה רשמה הערב (שבת) ניצחון שלישי ברציפות עם 1:2 מול הפועל חדרה בחוץ, במסגרת המחזור ה-33 בליגת העל והשביעי בפלייאוף העליון. שערים של פאטוס בצ'יראי (58) ויאהמיר הוקה (78) כבשו לזכות נתניה, ניית'ן אודווה רק צימק (79).

עוד בנושא:

מכבי נתניה ניצחה 1:2 את הפועל חדרה

אילון ירושלמי שחקן מכבי נתניה מול מנשה זלקה, דויד מתאוס הפועל חדרה. שלומי גבאי
מתרגש לקראת הטקס בהר הרצל. מנשה זלקה/שלומי גבאי

עוזר מאמן מכבי נתניה שי ברדה אמר אחרי המשחק: "הניצחון היום חשוב מאוד בעיקר כי הגענו אחרי שני ניצחונות. צריך להגיד את האמת: המשחק לא היה טוב. היו רגעים ופרקים של כדורגל טוב במחצית השנייה. אנחנו מאושרים כי זה עוד ניצחון ואנחנו קרובים ליעד שהצבנו לעצמנו". על הוקה: "סבלנות. המשחק האחרון לפני שהוא הגיע אלינו היה בספטמבר. גם לנו כמאמנים לקח קצת זמן ללמוד אותו ואני מאושר בשבילו. חדרה מראה את הצד היפה של הכדורגל, היא באה לשחק פתוח ובמחצית השנייה היא הקשתה עלינו מאוד. רצינו לכבוש את השלישי ולא השכלנו לעשות את זה, אבל אני שמח". על משחק ההתקפה של קבוצתו אמר ברדה: "גבי קניקובסקי יחזור, יש לו כאבים, לא מדובר במתיחה או משהו, הוא בספק גדול גם למכבי תל אביב וגם לגמר".

יאהמיר הוקה: "כמו שאמרתי הייתי צריך קצת זמן כדי להיכנס לכושר. הצוות עובד איתי טוב מאוד ואני מרגיש שאני מתקדם. לחדרה יש קבוצה טובה, היא הקשתה עלינו וידענו שזה מה שיהיה. ניסינו להישאר רגועים. ידענו שיהיו לנו מצבים והצלחנו לנצל אותם. גם המשחק הבא מול מכבי תל אביב חשוב לנו מאוד, אבל ברור שהגביע הוא חשוב לנו מאוד ונעשה הכול כדי לתת לאוהדים שלנו את השמחה ולזכות בתואר. הכדורגל פה שונה ממה שהכרתי עד עכשיו. אני חושב שזו ליגה טובה, אני מסתגל ומרגיש טוב".

מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן: "גם היום היינו קרובים, הגענו למספיק הזדמנויות כדי לנצח, אבל זה המצב. אנחנו מנסים להיראות הכי טוב שאנחנו יכולים, במחצית הראשונה היינו מסוכנים יותר מנתניה אבל שם המשחק הוא ניצול מצבים, ואת זה אנחנו עושים פחות טוב. אנחנו מגיעים על האדים של הדלק מבחינת הסגל. זה גם נאיביות, אבל אנחנו לא מסתגרים מאחור, אנחנו משחקים כדורגל ולא תמיד זה מצליח לנו".

מנשה זלקה: "אני לא יודע אם אנחנו נאיביים, אבל היו לנו מצבים טובים כדי להכריע את המשחק. לא השכלנו לעשות את זה. זה מתסכל מאוד כי הגענו להרבה מצבים ולא ניצחנו. זו עונה ראשונה שלנו בליגת העל והגענו לפלייאוף העליון. אנחנו לא עושים לעצמנו הנחות, אבל אנחנו גם ריאלים".

על השאת המשואה אמר זלקה: "אני מתרגש? זו לא מילה. להדליק משואה בהר הרצל ביום הולדת 71 של המדינה, ולייצג את מערך המילואים, את הפועל חדרה ואת כל העדה האתיופית, ברור שאני מתרגש. אני חושב שאני מהווה דוגמה לבני נוער שאפשר לשלב בין שני הדברים, צריך לעבוד קשה, הרבה כוח רצון והתמדה. אבל בשביל בני הנוער שלנו שרוצים להמשיך בכדורגל ולשרת את המדינה, אני הדוגמה שאפשר להמשיך בחלום וגם לשרת את המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully