וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אלונה ברקת הזמינה את הקבוצה לביתה לפני המשחק מול מכבי חיפה

4.5.2019 / 14:41

לשחקנים נמסר כי לפני היציאה לבית המלון לקראת המשחק בחיפה, יגיעו כולם לארוחת גיבוש בבית הבעלים, שגם עשויה לשאת דברים. במועדון עוקבים אחר האירועים הביטחוניים, כרגע האימון ייערך כמתוכנן

צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מסיבת העיתונאים של יוסי בניון לקראת משחק הפרישה

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת החליטה להזמין את הקבוצה לביתה לפני המשחק מול מכבי חיפה. אחרי שני ההפסדים האחרונים באצטדיון טרנר שדרדרו את הקבוצה למקום הרביעי, חיפשו במועדון לשבור את השגרה כדי להרים קצת את מצב הרוח, ולשחקנים נמסר אתמול כי מחר בערב לפני שהקבוצה תצא לבית מלון לקראת המשחק מול מכבי חיפה מחרתיים, יגיעו כולם לביתה של ברקת בשכונת צהלה בתל אביב לארוחת ערב שתהיה גם ארוחת גיבוש.

כזכור, מאז הבחירות לפני כחודש ועוד קודם לכן, נוכחותה של ברקת במועדון פחות הורגשה. המפגש המתוכנן מחר אמור גם להעביר מסר לשחקנים שבעלת הקבוצה ממשיכה כרגיל ותעמוד מאחורי הקבוצה גם בעתיד הקרוב. ייתכן שברקת גם תישא מלים במפגש עם השחקנים.

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת. קובי אליהו
מפגש שמעביר מסר לשחקנים. אלונה ברקת/קובי אליהו

בתוך כך עוקבים במועדון בדריכות אחר האירועים ברצועת עזה. במטח הכבד בשעות הבוקר הייתה העיר באר שבע מחוץ לטווח הטילים, אבל דברים יכולים להשתנות בשעות הקרובות לאור המשך ההסלמה. אימון הקבוצה תוכנן לשעה 19.00 ונכון לעכשיו אין בו שינוי.

לקבוצה פצועים ומורחקים רבים. קווין טאפוקו ייעדר בגלל פגיעה בשריר התאומים. למרואן קבהא כאב עז בכף הרגל כבר כמה ימים והוא ינסה להתאמן הערב לראשונה עם זריקה. בן שהר גם בספק רב וינסה להתאמן הערב בכל זאת. מאור מליקסון סובל משרירי הבטן ולא ברור אם יפתח. עדן בן בסט אמור לחזור מפציעה, אבל ספק אם יהיה זה היישר ל-11. דור אלו ואריק סאבו מורחקים. מיגל ויטור, ג'ון אוגו, מיכאל אוחנה ונייג'ל האסלביינק אמורים לפתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully