וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אלמוג כהן ואינגולשטאדט נחלצו מהקו האדום, סלטיק זכתה באליפות ה-50

הקפטן הישראלי שיחק 90 דקות ב-0:3 המרשים בהמבורג, ניר ביטון לא היה בסגל למשחק ההכתרה וקבוצתו בדרך לטרבל נוסף. הפסד לזהבי וגוואנגז'ו

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט. GettyImages
מסע ההיחלצות נמשך. אלמוג כהן/GettyImages

אלמוג כהן שיחק היום (שבת) 90 דקות בניצחון החוץ המרשים של אינגולשטאדט 0:3 בהמבורג. דריו לסקאנו (8), תומאס פלדל (68) ומרסל גאוס (72) הובילו את האורחת לניצחון שלישי ברציפות ולמקום ה-16 שמוביל למשחקי המבחן, וזאת לאחר שמאגדבורג הפסידה 4:2 וירדה מתחת לקו האדום. המבורג פספסה הזדמנות לחזור למקום השני וכרגע היא במקום הרביעי שישאיר אותה לעוד עונה בבונדסליגה השנייה. לסיום העונה נותרו עוד שני מחזורים בלבד.

* סלטיק הבטיחה את האליפות ה-50 בתולדותיה עם ניצחון חוץ 0:3 באברדין ותזכה למסדר כבוד במחזור הלפני אחרון, במגרשה של היריבה המושבעת ריינג'רס. ניר ביטון לא נכלל בסגל של ניל לנון, שקיבל שערים משחקני ההגנה מיקאל לוסטיג (40) ויוזו שימונוביץ' (53), לפני שאודסון אדואר חתם (89) ונתן את האות לחגיגות האליפות השמינית ברציפות. סלטיק זכתה בגביע הליגה כבר בדצמבר עם 0:1 על אותה אברדין, וצריכה ניצחון על הארטס בגמר הגביע ב-25 במאי כדי לחגוג טרבל שלישי רצוף ושישי בתולדות המועדון.

שחקני סלטיק חוגגים אליפות. רויטרס
רצף האליפויות נמשך. שחקני סלטיק חוגגים/רויטרס

* אחרי השלושער המרהיב במחזור הקודם, ערן זהבי קיווה להוליך את גוואנגז'ו ר.פ לניצחון שני ברציפות וראשון בחוץ מאז נובמבר. אלא שהישראלי וקבוצתו התארחו אצל האלופה שנגחאי סיפג שהתעוררה במחצית השנייה וניצחה 0:2, גם במשחק פושר שלה. זהבי פתח בהרכב יחד עם מוסא דמבלה ודושקו טושיץ', כאשר דיא סבע נדחק מחוץ לסגל בשל חוק שלושת הזרים.

בדקה ה-17 זהבי עשה מהלך נהדר ברחבה, ניער מעליו שני שחקנים ובעט חזק לפינה, אבל החוצה. אחרי שעה של משחק המארחת מצאה את הפרצה. הולק הרים כדור קרן מצד ימין ולי שנג לונג המחליף דחק מקרוב פנימה. בדקה ה-74 המארחת הכפילה את היתרון משער של מי אם לא הולק שנותר חופשי מטווח של 20 מטר ובעט כדור לא חזק במיוחד בשמאל לפינה ופנימה. הניצחון הזה העלה את המארחים זמנית למקום השני, בעוד שקבוצתם של זהבי וסבע נותרה תקועה במקום השמיני כשהיא סופגת 20 שערים בשמונה מחזורים - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה.

* מנור סולומון לא שותף ב-0:5 הקליל של שחטאר דונייצק על לבוב בליגה האוקראינית. שחטאר עם תשע נקודות יתרון בפסגה, כשלסיום העונה נותרו ארבעה מחזורים.

* קני סייף חזר מפציעה ושיחק 90 דקות בהפסד 1:0 של סינסינטי FC לסן חוזה. זה היה הפסדה החמישי ברציפות של סינסינטי, שנמצאת במקום הלפני אחרון בטבלת ה-MLS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully