וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני המשחק בטדי: אשדוד הודיעה על ביטול משחקי מחלקות הנוער

4.5.2019 / 10:55

ניצחון בטדי והפסד של מכבי פתח תקוה בחיפה יעלו את אשדוד מעל הקו האדום. בן זקן דרבן את השחקנים, אוחיון: "זה תלוי בנו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עם כל הכבוד למשחק הפרישה של יוסי בניון, למ.ס. אשדוד יש הערב (שבת, 20:30, ספורט 4) מטרות משלה. הקבוצה שתגיע לטדי למשחק החגיגי עקב פרישתו של מספר 15, צריכה לנצח אחרת היא עלולה למצוא את עצמה בסיום המשחק יורדת ליגה. אשדוד תלויה במשחק של מכבי פתח תקוה מול הפועל חיפה, אבל במועדון מאמינים שאם ינצחו את שני המשחקים שנותרו להם לסיום העונה, יוכלו להישאר בליגה.

הקבוצה תצא בסביבות 17:00 לטדי, אלא שמטח הרקטות שנורה הבוקר לדרום, שיבש את התכניות של המועדון שהודיע כי "בשל המצב הבטחוני באזור ושיגורי הרקטות בשעה האחרונה, החליטה הנהלת המועדון על ביטול כל משחקי מחלקת הנוער המתקיימים באשדוד (מנערים א' ומטה). באשר לקבוצת הנוער תצא החלטה נפרדת". גם לקבוצת הנוער שנאבקת בתחתית יש משחק בית חשוב מאוד נגד מכבי תל אביב שנאבקת על האליפות, אבל בסופו של דבר גם המשחק הזה בוטל.

שחקן מ.ס. אשדוד, דן ביטון. לירון מולדובן
צפוי להיות כשיר. דן ביטון/לירון מולדובן

בחזרה לבוגרים. בקרב השחקנים קיים מתח רב ובקבוצת הוואטסאפ שלהם המון הודעות מאתמול ובהן קריאה לאמונה ולנחישות במשחק הערב. האיש החזק בקבוצה ג'קי בן זקן שיחרר את השחקנים הביתה אתמול באימון המסכם רק אחרי שאסף אותם על הדשא בתום האימון ואמר: "אתם הולכים להיות חלק ממשחק שקיבל הרבה כותרות השבוע בגלל שיוסי בניון פורש. נכבד את יוסי עד שריקת הפתיחה. אחרי זה יש לנו מטרה ומשימה חשובה מאוד עבורנו ורק עליה אנחנו צריכים לחשוב".

גם המאמנים משה אוחיון ואבי בוחבוט שוחחו בימים האחרונים עם השחקנים. אוחיון אמר בין היתר: "לפני חודש התפללנו שנגיע למצב הזה ששני מחזורים לסיום העונה, הדברים עוד תלויים בנו". בוחבוט הוסיף: "כל מי שבחר להיות כדורגלן חולם על משחקים כאלה. לכו באמונה גדולה למשחק הזה".

דן ביטון שסבל מרגישות בשריר, אמור להיות כשיר ולפתוח. למגן השמאלי גיל כהן יערך מבחן כשירות ואם לא יעבור אותו, יפתח אביב סולומון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully