וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיניקס סאנס הודיעה: מונטי וויליאמס יאמן את הקבוצה בעונה הבאה

עוזר המאמן של פילדלפיה (47) יחליף בתפקיד את קוקושקוב שפוטר. הג'נרל מנג'ר ג'ונס: "יביא ניסיון וישפיע לטובה על חדר ההלבשה"

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: אורן יוסיפוביץ על גולדן סטייט

פיניקס סאנס הודיעה היום (שישי) שהיא הגיעה לסיכום עם מונטי וויליאמס, שיהפוך למאמנה החל מהעונה הבאה. וויליאמס (47), עוזר המאמן הנוכחי של פילדלפיה, יישאר על פי הדיווחים בארצות הברית בקבוצתו עד סיום הפלייאוף, ולאחר מכן הוא צפוי לחתום רשמית על חוזה לחמש שנים בפיניקס. וויליאמס יחליף בתפקיד את איגור קוקושקוב, שפוטר אחרי שהסאנס סיימו את העונה במאזן 63:19.

"אנחנו מאושרים לצרף למשפחה שלנו את מונטי וויליאמס", אמר הג'נרל מנג'ר, ג'יימס ג'ונס. "הוא יביא אלינו המון ניסיון ב-NBA, כשחקן וכמאמן. הוא בן אדם מוערך ומיוחד שיכול להשפיע לטובה על חדר ההלבשה שלנו. הוא היה המועמד האידיאלי שלנו לתפקיד, אנחנו שמחים שהוא מגיע ובטוחים שהוא יעזור למועדון שלנו לנוע קדימה אל עבר העתיד".

וויליאמס, ששיחק בעברו בניו יורק, סן אנטוניו, דנבר, אורלנדו ופילדלפיה, התחיל את קריירת האימון שלו בפורטלנד, כשמונה לעוזר בשנת 2005. בשנת 2010 אימן את ניו אורלינס עד שנת 2015, אז עבר לאוקלהומה סיטי. ביוני 2018 מונה לעוזר המאמן של פילדלפיה, וכעת הוא יעזוב אותה אחרי עונה אחת. בפברואר 2016 וויליאמס עבר טרגדיה אישית אחרי שאשתו, אינגריד, מתה מפצעיה אחרי שעברה תאונת דרכים קשה באוקלהומה סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully