וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי חיפה עלתה לגמר פלייאוף, גליל עליון במרחק נגיעה משם

הירוקים השלימו על 0:3 על מוליכת העונה הסדירה עם ניצחון 83:94. גליל עליון, שניצחה 69:77 במוצקין, קרובה להתחרות איתה על העלייה לליגת העל

שחקן נבחרת הנוער מייקל בריסקר. ברני ארדוב
סיומת מרה לעונה מצוינת. מייקל בריסקר/ברני ארדוב

מכבי חיפה במרחק נגיעה מחזרה לליגת העל בכדורסל. הירוקים השלימו היום (שישי) 0:3 חד וחלק על מוליכת העונה הסדירה מכבי רעננה, אחרי שניצחו 83:94 במטרווסט. אנטוני פישר הוביל את המנצחת עם 23 נקודות כולל 7 שלשות מ-9 נסיונות, דניאל קופרברג הוסיף 15, קרון דה שילדס (14), ווילי וורקמן (12) וסמי גיבנס (11) בלטו לטובה גם כן, במשחק שבו הירוקים שלטו משריקת הפתיחה ועד שריקת הסיום.

מנגד, רעננה מסיימת את העונה בצורה מעט מאכזבת, אחרי שהיתה ההפתעה של העונה הסדירה. וויין לנגסטון הוביל את המפסידים עם 27 נקודות ו11 ריבאונדים, עידו סטולרו הוסיף 17, ג'יימס גאלי תרם 13, אבל גיל בני ומייקל בריסקר (4 נקודות כל אחד) לא היו במיטבם, כמו במשחקים הקודמים.

מכבי חיפה ממתינה כעת למנצחת בסדרת חצי הגמר המקבילה בין מכבי קרית מוצקים להפועל גליל עליון. האחרונה עלתה היום ליתרון 1:2 בסדרה, אחרי ניצחון חוץ 69:77 שהשלים מהפך (מוצקין פתחה את הסדרה עם ניצחון). ג'ו אצ'ול המושאל מהפועל ירושלים שוב שלט בצבע עם 25 נקודות ו-17 ריבאונדים, ליאור קררה תרם 14, ואלון ספיר הוסיף 10. ג'מאר סמואלס (14) ואור קורנליוס (12) היו נקודות האור אצל המפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully