וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעל הזהב בדרך לליאו מסי: קיליאן אמבפה הורחק משלושה משחקים

חלוץ פ.ס.ז' נענש בחומרה בעקבות האדום בגמר הגביע ויחזור, אם בכלל, כשנותר מחזור אחד בלבד לסיום העונה. כעת מסי בדרך הבטוחה לתואר בפעם השישית

פלייר תומאס טוכל/עריכת וידאו: מתן חדד

נראה שגם השנה ליאונל מסי יזכה בנעל הזהב. מתחרו העיקרי של הפרעוש על מלכות השערים של אירופה, קיליאן אמבפה, הורחק היום (שישי) משלושה משחקים בעקבות הכרטיס האדום שספג בהפסד של פריס סן ז'רמן בגמר הגביע נגד ראן. המשמעות: הסקורר הצרפתי המחונן יחזור - אם בכלל - רק במחזור הסיום של ליג 1 מול ריימס ויצטרך להדביק בו פער גדול למדי מכוכב ברצלונה, שמוביל עליו כעת בהפרש של ארבעה שערים (34 לעומת 30). אם אכן מסי יגרוף את התואר, מה שנראה כמעט מובטח כרגע, תהיה זו הזכייה השישית שלו בנעל הזהב.

אמבפה הורחק באדום ישיר במשחק הסוער אחרי כניסה ברוטלית בשחקן של ראן בדקה ה-119, וראה את חבריו מאבדים את הגביע הצרפתי פעם נוספת אחרי הפסד בדו קרב פנדלים. הוא ייעדר מהמשחקים נגד ניס, אנז'ה ודיז'ון, ויוכל לחזור כאמור מול ריימס.

במקביל, עוסקים בצרפת בעתידה של פריס סן ז'רמן. על פי דיווחים שהופצו אמש, קבוצת הרוכשים האמידה שרכשה את המועדון שוקלת להסיר תמיכתה ב-2020 בעקבות חוסר ההצלחה בשנים האחרונות. למרות ההשקעה העצומה, על אף העובדה שהנחיתו שלל כוכבים בעיר האורות כולל ניימאר וקיליאן אמבפה, פ.ס.ז' לא עברה את שמינית גמר ליגת האלופות בשלוש השנים האחרונות ולא הפכה לסיפור הצלחה בקנה מידה עולמי כפי שציפו מלכתחילה.

על פי "לה פריזיאן", הרהורי העזיבה של הקטארים נובעים בין היתר מהביקורות הבלתי פוסקות על תפקודם בצרפת, דבר שלטענתם "מציג את קטאר באור שלילי".

שחקן פריס סן ז'רמן, קיליאן אמבפה, סופג כרטיס אדום גמר הגביע הצרפתי 2019. AP
עוד אכזבה. אמבפה אחרי ההרחקה (צילום: רויטרס)/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully